Besluts ångest..

Tavlor jag säljer / Permalink / 10


Jag råka måla ögonen på tjej på tavlan lite brett isär..
Funderar nu på om jag ska ge henne solglasögon i stället.

Vad tycker ni och vilken färg på solgalsögonen i sådana fall?
#1 - - Olyckssyster:

Jag tycker nog att det breda mellan ögonen ger mer karaktär åt målningen, behåll den som den är!

#2 - - Fia:

Fin blogg du har(:. Ha en bra dag!:D

#3 - - Anonym:

Inga brillor tycker jag! Hon var fin som hon var :)

#4 - - Linda:

Turkosa solglasögon vore fräckt! Jättefin!

#5 - - Lilla jag:

Det var jag som skrev innan!

#6 - - Miss Agda:

Jag tycker hon är jättefin som hon är, inga brillor! :)

#7 - - tilda & Liva:

Jag gillar båda, definitivt! :)

Kan du inte köra två olika varianter då?

Prinsesstårts-gröna solbrills i så fall! ^^

#8 - - mirka:

Jag tycker den är fin som den är. Skippa solglasögonen!

#9 - - Therese B-B:

Hej,

Inga glasögon alls!

Det med ögonen göra tjejen och tavlan speciell, mycket fin.

#10 - - Lisa:

Hej! tack för alla svar :) Jag har nu målat henne utan glasögon men tänkte man kanske kan fixa några man kan sätta på och ta av? :) Vi får se. Tänkte måla klart den i dag eller i morgon så kan jag lägga upp den så får ni se ;)

Till top