Blandat

Om mig / Permalink / 15


Fick denna supersöta lilla mini radio/cdspelare av mina föräldrar, så söt. Sen fick jag pengar att köpa vad jag vill för. Har dock fått lite grejer till mitt nya rum också, men det var innan födelsedagen. Jahapp, så är man 24 år så. Lite ångest nästan, jag som vill vara som Peter Pan och aldrig bli stor! Har på mig en tröja idag med ett tryck min klasskamrat Linnea gjorde. Dålig humor - Me like! Kan också passa på att berätta att jag numera är singel. Shaun har flyttat tillbaka till Sydafrika och jag tror inte vi kommer bli ihop igen. Men jag mår bra, har fullt upp i skolan så det blir inte mycket tid över att tänka på sådant.


#1 - - Linda:

Grattis på födelsedagen (i efterskott?)! :) Tråkigt att höra att du är singel igen, men skönt att du mår bra ändå. Kramar

#2 - - jenny:

åh augustibarn precis som jag, haha

grattis i efterskott!



visst känns det märkligt ibland när man blir överraskad av bilder från förr och man minns allt i minsta detalj men det känns som ett annat liv. samtidigt som det känns som igår. ibland blir jag aldrig klok på hur jag känner.. haha



ha en mysig helg, kramar

#3 - - malin:

Grattis på födelsedagen, och tråkigt att höra att det tog slut med pojkvännen. Det låter klyshigt, jag vet, men - mister du en så står dig tusen åter. Jag har sett så många söta pojkar - nån av dom är säkert din snart!

#4 - - Cel'Dara:

Kul tröja, det där är humor precis i min smak! :-D

#5 - - Olyckssyster:

För det första... Grattis! Och du om det är någon tröst, vuxen blir man först påtagligt vid 26, när inga rabatter längre gäller (jag är snart där, men till dess ska jag gå ångestfri). Alltid tråkigt när en kärlek försvinner så det är uppmuntrande att höra att du mår bra!

#6 - - Miss Agda:

<Jättegrattis på födelsedagen!

Och hoppas du mår bra i ditt nya singelliv!

#7 - - Susanna:

Åh Lisa då <3 24 år å dax att fortsätta i livet.

#8 - - Cam:

Grattis grattis bruden tiden går även för du, den radion ar ju bara för läcker. Tröjan med ångest skulle jag behöva.. haha

#9 - - Martina:

Grattis igen ;) vilken söt radio!

#10 - - Petra:

Stort grattis på födelsedagen i efterskott, visst är augusti världens bästa månad att fylla år på? Är helt kär i din nya CD, jag måste ha!!!!! Den passar ju så underbart på den ljuvliga duken, är det en vaxduk och var har du köpt den...?

#11 - - Maria:

Du hittar kanske någon ny kärlek på skolan! =)



Underbara tyger ovan, måste bara spana in den sidan på en gång!

#12 - - Tant GrönT:

Ha, ha, rolig tröja. Grattis i efterskott! Själv fyllde jag i onsdags.

#13 - - Ferhat:

Vill du att din blogg ska bli till dagens blogg? Gå då in på min blogg http://Ferhat.blogg.se/ eller gå in på http://ferhat.blogg.se/2008/september/dagensblogg.html och kommentera om att du vill vara med. Glöm inte att skriva in din bloggadress och imorgon berättar jag om vilken blogg blir till ''dagens blogg''. Så titta in där :).

#14 - - leia:

tråkigt att höra om kärleken men härligt att du verkar känna dig ok!!!! bara kämpa på:)



kramar

#15 - - SagoElin:

Haha, vilken underbar tröja!! : )

Till top