Färdig!

Tavlor jag säljer / Permalink / 11


Efter intensivt målande idag så blev tavlan klar. Blev bra utan solglasögonen, trixa och greja så ögonen passa lite bättre. Håret tog tusen år att göra, jag fick kramp i nacken av att sitta böjd. Men nu äntligen är den klar och jag blev faktiskt väldigt nöjd. Om denna tavla hamnar hemma hos mig eller om jag ska sälja den vet jag ej än. Jag har en förmåga att vilja spara på alla tavlor jag målar och det måste jag sluta med. Annars får jag börja sätta tavlor i taket också ;)
#1 - - Miss Agda:

Den blev jättefin! Säljer du dina tavlor också? Vad gör du annars -nånting kreativt antar jag :)

#2 - - Vildängel:

Jag vet hur det är - man målar något, tänker att man ska ge bort men behåller i slutändan iaf, om än bara i ett skåp :)

#3 - - Lisa:

Ja.. ofta blir man ju fäst vid sina målningar. Kan gå åt andra hållet också.. men inte så ofta. Ibland målar jag dubbletter så jag kan med att sälja, tex katttavlorna har jag målat 4st nu :)

#4 - - Kaka sökte maka - och nu ska dom gifta sig!:

Men MY GOD vad duktig du är!

#5 - - Camilla:

I love your drawing! :) Den var riktigt snygg, du e duktig du!

#6 - - tilda & Liva:

Superfint! :D

Härliga färger

#7 - - Lilla jag:

Oj vad duktig du är!

#8 - - Lady Thirty:

tack för din söta kommentar hos mig!

din tavla blev kanon!

#9 - - idun:

Jag älskar din blogg.. jag klickar in tio gånger om dagen och ser om det kommit något nytt.



Ingen inredningstidning slår den inspiration jag får härifrån.

#10 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Har kollat igenom Dina inlägg med bilder. Gillar det jag ser!

#11 - - Tessan:

Jag bara älskar denna tavla!!! Vill köpa!

Till top