Hejsan

Off topic / Permalink / 15
Hej,
Har det jätte skoj med nya klassen, full rulle! Ska se om jag kan få tid över att skriva lite här i dagarna och kika in och se vad ni har lagt in för skoj! Just nu ska jag nog försöka umgås med mina nya klasskompisar och sen ska vi på klassresa nu i veckan och så blir det en 24års dag 30aug. Men jag ska verkligen försöka. Men nu blir det fotboll och grillkväll :)

Kram
#1 - - Mirka:

Jag tror vi kan ha överseende med att du spenderar tid med klassen nu :) det är ju så roligt när skolan börjar och man får lära känna varandra!

Ha så skoj!

#2 - - Fröken Esurk:

Vad är det du pluggar för något? Min man fick You Are My Sunshine Baby och blev väldans glad, men ska ha den på jobbet ju! Ska spana in något annat av dig till hemmet!

#3 - - Anonym:

Åh vad allt det där lät roligt! Jag vill också spela fotboll och grilla! Ha det så roligt

#4 - - Cel'Dara:

Hej hej!

Du har fått en liten utmärkelse från mig. :-)

Kolla här: http://celdara.blogspot.com/2008/08/tjoho-vad-glad-jag-r.html

#5 - - Tilda & Liva:

Yey! :)

have fun, You!

#6 - - Ann:

Det låter väldigt roligt att få plugga ngt man brinner för. Men roligast är ända alla människor man lär känna och möter.



Har lyckats (dålig o långsam internet)kolla in dina alster du säljer och jag såg väldigt fina robotaffischer. Men jag väntar till vi kommer hem, men jag är glad att ha hittat hit!!



kram hela dagen!

#7 - - Krabat:

Hei, takk for koselig kommentar! Dette var en ny og fin blogg! God uke! Hilsen Krabat

#8 - - Terese:

Härlig blogg!!!

#9 - - Camilla:

Oj Babe, här hade det hänt mycket sedanjag kikade i senast, full rulle på ditt bloggeri, man får ju nästan lite ångest när man själv är så slö på fronten just nu! Låter ju iaf som att ni har det riktigt kul... Missade ditt reportage i aftonbladet, men nu fick jag ju se det iaf.. det var ju skitfint! And you did not look like a troll, i sånna fall ett sött troll! :D Ha det fint!

#10 - - kristin:

vad pluggar du?

#11 - - madde:

Härligt, inget är så viktigt som vänner och att leva livet...så strunt i oss du..vi klarar oss ;) kram

#12 - - Miss Agda:

Ha det så kul :-)

#13 - - Vanadesse.:

vad pluggar du? =)

#14 - - kicki:

Kul att börja skolan! Hoppas du får en kul tid.



Har nåt till dig hos mig!

#15 - - MammaAnka:

Det verkar som om du har fullt upp! :)



Till top