Lite bilder från nya student rummet

Mitt hem / Permalink / 25

Före efter på ena sidan av rummet.

Jag gillar mitt nya student rum. Men tror inte det kommer bli lika fint som mitt förra. Jag ska nämligen ha med datorn (finns inget fulare i ett rum är elektonik) och inte dra med några egna möbler denna gång. Vi grejade i 4timmar och sen var vi klara. Fattas egentligen bara några små grejer i rummet. Det mesta jag tog med har jag gjort eller fixat till själv. Jag är hemma i helgen och firar min 24års dag och ska ta med de sista sakerna. Kommer ta lite bättre bilder, jag råka ta massa suddiga denna gång som inte skulle va så fina att lägga upp. Men det kommer, det kommer :)



Mitt fönster, nu har jag fått upp gardiner.
#1 - - Cel'Dara:

Det ser ju redan mysigt ut. :-)

Och ha den äran på födelsedagen. :-)

#2 - - Angelica/Mamamekko:

Supernice verkligen! Jag bara måste ta och beställa ett par planscher av dig snart... Till lillens rum först å främst. MEn jag återkommer om det =) Lycka till med pluggandet och trevlig helg! kram

#3 - - malin:

Vilken förändring! Och vilket mysigt rum i grunden med så stort fönster. Grattis :)

#4 - - Lena:

Vilken fin förändring det blev! Grattis i förskott gumman...hoppas du får en underbar dag



Kram

#5 - - Martina:

Så mysigt du har gjort det, ha en bra födelsedag!

#6 - - Tilda & Liva:

Grattis på födelsedagen!



Det är SÅ Du, redan... kan tänka mig hur fint det kommer bli när du är klar med ditt piff.

Har du tryckt katt-tyget själv? HUR?

#7 - - camilla:

vad fint det blev! det ser inte alls ut som ett studentrum nu! och bra utsikt fick du också!



(när jag bodde på folkis fick vi inte borra eller spika i väggarna vilket gjorde det lite svårare att få det mysigt, men det gick om man kämpade lite.. möblerade om ganska ofta en period innan jag hittade den bästa lösningen!)



hoppas att du trivs! kramar!

#8 - - Annika:

Det har ju blivit jättefint!

Du ska ju inte flytta imorgon, så du kommer säkert lyckas mysa till det ännu mer! :)



Jag blir så glad av att läsa din blogg, det är en pigg färgklick i den grå vardagen.



Grattis på födelsedagen och hoppas du får en underbar helg!

#9 - - Maria:

Mysigt och fint!



Grattis på födelsedagen!!

#10 - - Olyckssyster:

Fint, och mycket plats för sällskap :) Spännade att se hela förändringen senare!

#11 - - Ann:

Oh my- så mysigt och hemtrevligt du fick det så fort!!

Jag velar och kan inte bestämma mig hur jag vill ha och blir aldrig klar. Jag har mkt att lära av dig!



kram o grattis då!

#12 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilken underbar förändring det blev! Trevlig helg, kram Sandra

#13 - - åsa:

vad du en gör så blir de supermys! gillar alla kuddarna, som små smycken!

#14 - - Mirka:

Jaha, här ser man att du varit igång med dina magiska fingrar igen och förvandlat ett trist rum till nånting riktigt roligt!



#15 - - Maria:

Och du fick tillbaka utmärkelser från mig!

#16 - - makiato:

Vilket lyft! Jättefint!

#17 - - Miss Agda:

Verkligen ett jättelyft! Vill du komma och inreda lite hemma hos oss ;)

#18 - - Camilla:

Supersnyggt bruden, du kan verkligen det där med att piffa till det lite extra... Mysigt som 1000 var det! Me really love your window, old stuff!

#19 - - Sofia:

Vad mysigt du lyckas få till det! Snacka om ett rum man får energi av! :)

Kul att du trivs med din nya klass också. Själv så blir jag etta ikväll. Sista dagen med nollning snyft

#20 - - Sara:

Vad fint du gjort det! Jätte mysigt. Student rum kan verkligen vara tråkiga!

#21 - - Petra:

Du kan verkligen konsten att HELT förändra ett rum till något helt fantastiskt! Ett underbart rum som förhoppningsvis kommer ge dig energi i massor. Omgärdad av dina fina tryck/tavlor är det nog svårt att må dåligt. Pricken över i skulle definitiv vara ett Keep Calm-tryck, eller hur? Eftersom jag har så svårt att bestämma mig så kan väl du bara säga vilken färg du vill ha så löser vi min del vid ett senare tillfälle.. har nog siktet inställt på robotarna men det löser sig! (PS. Vet du var dina föräldrar köpt den underbara rooooosa CD-spelaren - måste ha!)

#22 - - Jenny:

Lite skillnad! Underbara happy färger du inreder med. = )Trevlig kävll. Hälsningar Jenny

#23 - - Designtjejen:

Vad fint det blev!!!

Kan man inte få se tavlorna/bilderna som står på tavellisterna.. .de ser så snygga ut!

#24 - - sarah:

oj blev verkligen snyggt!:)

#25 - - lisa:

GUD VILKET UNDERBART RUM!!! skit mysigt och härliga färger!:D kram.

Till top