Matroshka

Hemsidor och butiker / Permalink / 11

Smarta lösningar på compact living hittar på du matroshka. Det är ett gäng studenter som har klurat på compakt living och skapade ett rum på 4 kvadrat meter. Kika in på deras sida, inspirarande och smart.

#1 - - Sandra/Vit design:

Vilken underbar lösning! Jag blev inspirerad och skrev om dom också, hoppas det är okej. Kram Sandra

#2 - - Tilda & Liva:

Kanon ju! :)

#3 - - Vanadesse.:

Det lätsjukt roligt. Jag älskar design! Läste design teori och var jätteinne på att gå nåtliknande som du gör men sen bestämde jag mig för att det får bli en hpbby och satsade på tandekniker ist ^^

#4 - - makiato:

Lysande! Fick lust att börja fixa om hemma direkt....

#5 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Det är verkligen jättesmart! Hoppas de får någon som producerar.

#6 - - Miss Agda:

Tack för tipset! Vi lever nämligen ett väldigt kompakt liv just nu... :)

#7 - - idun ☆:

Hej!

Du jag tänkte höra med dig om du vet något spännande och modernt sätt att använda snäckor och döda koraller.. jag samlade på mig lite när jag var i Malaysia, tyvärr är de inte små och kan inte klistras på tavelramar, och jag vill absolut få användning för dem, utan att ha sönder dem.. vet du något sätt?

#8 - - Ann:

Åh det här lät som ngt för mig. Vi har just köpt ett litet radhus på 78 kvm Innan hade vi 160 kvm+ dubbelgarage.

Men det skall gå har vi bestämt. Mindre utgifter för mer fritid o resor är vårt motto!



Ha det så fint i skolan o må väl, nu skall jag kika in på ovannämnda sida.



kram kram

#9 - - Noa04:

Kolla här http://re-dizain.blogspot.com/2008/09/i-love-your-blog.html

#10 - - Lady Thirty:

fantastiskt praktiskt och snyggt!

blev sugen på att fixa lite hemmavid nu :)

#11 - - dekora:

Dom har rätt bra grejer där. :)

Till top