Mini swap

Swaps / Permalink / 10


Ja nu ska även jag testa på att byta mini kort, man kan antingen skriva ut som jag gjort eller måla små mini kort och byta med folk. Måtten ska visst var 6,5X9cm stora. Ska bli jätte skoj och se vad Malin skickar till mig! Hon gillar Alice i underlandet så jag gjorde en egen tolkning. Ska nog spana in om det finns några roliga sådana ställen på flickr. Det tror jag mig sett. Roligt :) Är det nån annan som gillar att byta grejer så hör av er!

Kika att det fanns massa grupper på flickr med swaps, nu ska jag in och spana!
http://www.flickr.com/search/groups/?q=swap

#1 - - malin:

Dom är jättefina! Precis det jag gillar med din konst! Tack så jättemycket!



På flickr finns flera grupper med atc/aceo - sök på dom orden! Jag är med i flera stycken, kolla in min profil!

#2 - - Mia:

Det ska bli roligt att läsa!



Kram Mia

#3 - - tilda & Liva:

Åhh jag älskar att byta! Ska vi?

#4 - - Linda:

Vilka jättesöta små kort du gjort! :)

#5 - - Camilla:

Tjo! Vilken rolig idé att byta kort med varandra! Flamingon heter Långben och han är mycket omtyckt:D ha en good sleep!

#6 - - a home far away:

Jätefina små kort! Färgrika och härliga, vad duktig du är!



Kram Gunilla i Singapore

#7 - - Helena:

Vilka härliga små kort du har gjort!!! Och vilken läcker blog du har, en riktig inspirationskälla! Så kul att du skrev några rader hos mig så att jag hittade hit - jag återkommer absolut!

Kram Helena

#8 - - Olyckssyster:

Tycker att det låter väldigt mysigt med swaps!

#9 - - Tant GrönT:

Hej! Kul att du hälsade på hos mig :-) Jag har svårt att föreställa mig att jag skulle tröttna på bricka, men skulle jag göra det, lovar jag att höra av mig ;-)

#10 - - tilda & Liva:

Åhhhh vad roligt. Älskar att byta! Gjorde mkt så när jag pluggade... Jag gick ju i en konst-klass.

Vad svårt att välja! :) Gillar dina robotar och flickan med fågeln... Vill ha något till Livas rum i så fall, tror jag - samlar liksom på tavlor där. Tänkte fylla hela hennes vägg med olika varianter. Kul att ha något från dig där då! Ja, du får själv bestämma om det ska vara en utskrift eller något originalmålat...

Vad vill du ha av mig? En muffinstavla? En Prinsess-tårta? Ett foto? :)

Kul det här ska bli!

Till top