Mix pix

Tidningar / Permalink / 5














Bolig GT Expressen

Nä ska se om jag kan föra över lite roliga bilder från min andra dator
, samla bilder som bara den innan. Massa fint. Problemet är bara att jag inte kommer ihåg vart jag hämtat allt. Är det rätt eller fel att lägga upp bilder utan ange källa?
#1 - - Olyckssyster:

Jag älskar sovrummet i gula toner, och vardagsrummet som visas på bilden efter.

#2 - - Caroline:

Åhh du måste bara komma ihåg var dessa bilder kommer ifrån, för jag bara måste ha tavlorna med katterna på! it's a must have! tokbra blogg du har för övrigt :)

#3 - - Mirka:

Åh så fint i det gula sovrummet! Verkligen vitaminkick! Kanske borde man inreda mer med gult.. jag känner mig så glad varje gång jag ser sånt!

#4 - - Camilla:

jag tycker att det är helt okej att inte ange, det händer att jag gör det. ibland glömmer man ju att skriva upp vart man hittat sina fina bilder. (bara man inte skriver att det är en själv som tagit dom så kan det ju inte skada någon..)



kramar

#5 - - Petra:

Vilka fantastiska bilder! Älskar sådana färger som du visar upp.

Till top