Utmärkelse

Off topic / Permalink / 8


Jag fick en fin utmärkelse av några snälla bloggare. Blir jätte verkligen jätte glad, kul att folk tycker om min blogg. Känner mig dock lite skyldig som inte skriver så mycket nu när jag precis börjat i en ny klass och har fullt upp med att greja med annat. Ett stort tack till de jag fått utmärkelse från:

Celdara
Tjohalia
Johannabillingskog
Älskadehem
I veras hus

Ovanstående sidor är av mina favoriter också.
Nu till några till av mina favoriter:

Rosa Hemmet
Malin maskros
Mirka
68 kvadrat
Jag blommar
Tavel hus
Makito
Agda
Knorrigt
sweetcolorful

Samt alla i min länklista. Jag gillar era bloggar, yes I do! Skriv att ni fått utmärkelsen om ni vill och ni behöver inte skriva en lista av sju som ni vill nominera. Nu vet ni att i allafall att jag diggar era sidor :)
#1 - - Camilla:

Tjooo baby tjoooo! Så klart vi har föärståelse för att superbloggerskan har mycket just nu.. Väntar spänt på bilder från ditt nya sudentrum! :) 1000 tack för utmärkelsen från dig, det värmer verkligen! kram

#2 - - Mirka:

Åh, tycker mig se mitt namn skymta lite där:) Sån fint! Du är välbesökt av mig med ska du veta. Alltid roligt att titta in här och du lägger ju upp så härliga inspirationsbilder. Du gör verkligen ett kanonjobb med din blogg ska du veta!

#3 - - Linda:

TACK! :) Och jag diggar din blogg. ♥

#4 - - Maria:

Hej!

TACK!

I love your blogg också!! =)

#5 - - Tavelhus:

Hej!

Kul att du gillar min blogg!

/Maria

#6 - - malin:

Tack, tack - jag gillar din blogg också! Den är bland det roligaste som har hänt blogg-Sverige på länge!

#7 - - makiato:

Grattis till alla dina utmärkelser! Jätteroligt att du gillar min blogg också - Tack!

#8 - - Miss Agda:

Åh så kul! Såg detta först nu! Tackar tackar!

Till top