Fixat lite hemma

Mitt hem / Permalink / 7


Mitt gamla flickrum såg ut som en soptipp mer än ett rum. Nu har jag städat ur rummet och skickat iväg grejer till 2hand och rummet ser i allafall lite mer inbjudande att bo i nu. Sen fick vissa fula grejer vara kvar, tex en as gammal stereo som är det enda jag kan spela mina vinylskivor på samt den mindre insmickrande hyllan den står på. Men i övrigt ät jag nöjd, rummet är ju beboligt nu :) Min snyggo katt Daisy ligger och latar sig bland alla kuddarna.
#1 - - Mynta:

Hej! Du har verkligen en fin inredningsstil! Hittade dig på styleroom och du har verkligen gett mig massor av inspiration.



Kommer absolut tillbaka.

#2 - - mamamekko:

så fint, så fint! Blir alltid så glad av att kika in hos dig!

kram och god jul!

#3 - - Sara:

Jag ÄLSKAR det! Så sjukt snyggt att man bara vill hoppa in i bilden! Du måste vara en väldigt glad person? :)

#4 - - Cecilia Löfholm:

Hoppas ju får en underbar och mysig jul!

Kram cissi

#5 - - Olyckssyster:

Jättefint!

#6 - - malin:

Hur mysigt som helst - jag tycker att sovrummet är absolut svårast att få till, och själv vill jag ändra jättemycket på mitt - ny säng är första steget! Där får jag när jag är för snabb med att köpa - det är mycket bättre att fundera länge!

#7 - - Angela:

Vilken fin blogg du har, väldigt inspirerande!

Till top