Svd och Bolig inspiration

Hemsidor och butiker / Permalink / 10


Danskarna vet hur man lyfter fram färg.
Men mycket vitt så kommer de vackra detaljerna i färg fram utmärkt.



Åh, man fullkommligt smälter för detta skåp!
Vilket smycke att ha i sitt hem.
Ja ett trevligt skåp måste jag testa att fixa i ordning en dag!



Helt vita hem kan vara väldigt fina och titta på.
Jag skulle nog tröttna i längden.



Jag gillar detta sovrum, men jag hade lagt dit några färgglada accentfärger till.
Lampor som svävar jämte sängen är kalas fint.



Detta rummet ger en genuin känsla av mysighet i naturmatrial och färger.
Vackra fönster och golv förhöjer känslan i det fina rummet.



Smart användning av hallen, här används det extra utrymmet till max.



Jag älskar loft, här har vi ett litet snyggt.



En söt docka.



Ljusslingor kring fönstren sitter aldrig fel.
Gillar den mysiga mixen av gammalt.
Skrivbordet blir en dekorativ fägklick!



Vilka små karameller till stolar!
Dessa möbler skulle jag gärna ha i mitt framtida kök.
Då skulle min rosa fejk bumling sitta över bordet.



Morsmors rutor på en sliten säng, mycket vackert.
Nån som vill sälja mormorsruts täcke till mig? ;)



Mysigt vardagsrum med själ i.
Kuddarna och fönstrerna lyfter rummet.





Detta är anledningen varför jag älskar inbyggt, det blir så snyggt och så använder man allt utrymme optimalt. En ytterst vacker liten hörna där man kan fika med vänner eller ligga ner och läsa en god bok. Snygg gungfotölj med.

http://boligmagasinet.dk/

http://www.svd.se/
#1 - - Persilja:

Härlig sammanställning från Bolig och Svd!!! Det gröna bordet fick mitt hjärta att slå dubbelvolter! Såg dig på Sköna Hem och VET att du kommer att kamma hem segern i nästa omröstning. Är glad att du inte tävlade samtidigt som mig. :D

Mormorsrutefiltar ska jag hålla ögonen öppna efter på loppisaffärer. Jag har mitt behov fyllt så jag har ratat några den sista tiden. Finns de kvar efter jul kan jag fynda åt dig. God fortsättning!

#2 - - Olyckssyster:

Mitt drömskåp för kläder och sådant är ett stort, gediget och tungtgammal "museum-skåp", ett sådant där skåp som haft typ fossiler och sådant.

#3 - - åsa:

wow! vilka härligt inspirerande bilder!

#4 - - Maria:

Många härliga bilder! Speciellt de två översta!!

#5 - - fine:

ja det är så mysigt här hemma i mina föräldrars hus. Det tf dem flera år av inredning innan de flyttade in, det skulle bli deras drömhus, och det är det. Tänker alltid att jag vill bo liknande så fort jag hälsar på.



Vilka underbara bilder, man blir så rofylld av fin inredning. =)

#6 - - Zizzie:

Vilka härliga bilder! Vad härligt rummet med naturmaterial var. Helvitt vill jag inte heller ha. Vit bas går bra men då ska det hottas upp med knallrosa och lila ;)



Ja man ska passa på när Ikea har sina erbjudanden eftersom man inte kan samla poäng där. För oss blir det både köksbord, tvmöbler och kanske nya sängar. Då får vi en liten extraslant att handla där för sen :)

#7 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka härliga inspirationsbilder. Det är alltid en så vitaminkick att gå in på din blogg. Kram Sandra

#8 - - Tavelhus:

Sååå fina bilder! Bolig liv är min favorit!

#9 - - Sara:

Åh vilka fina hem! Man får verkligen inspiration av dem! =)

Hoppas du också får en trevlig nyårsafton! /Sara

#10 - - SweGizmo:

Gillar denna Bloggen :)

Till top