Ohoj, denna ska jag ha!

Drömmar / Permalink / 8

MANGER, 599kr IKEA
Denna sänggavel ska jag bara ha, inte får den plats under mitt snetak men jag köper den i allafall! Frågan är bara vilken färg jag ska måla den i, för en svart sänggavel går ju inte ha :) Sen hade jag tänkt lite mysiga kuddar och ett lapptäcke. Ja då, fint kommer det nog bli!



Rosa, grön eller blå?
Det är frågan...

Ikea
http://www.ikea.com/se

#1 - - EeeBee:

Blå! Måste jag nog svara =)Vad målar du med då? Sprayfärg? Tänkte det måste vara svårt att komma åt med pensel eftersom det är runda rör?

#2 - - Lisa:

Min mor sa att våra kusin lämna in och sprejlackera en bokhylla och det kostade 200kr å blev fint, så jag satsar nog på det ;)

#3 - - Petra:

Blått (eller ännu hellre turkost) skulle jag köra på! Sjyst blogg förresten.

#4 - - Camilla:

Åh så snyggt! Alla mina favvofärger, vet inte vilken jag skulle valt... Men det blir snyggt i vilket fall! Du kanske får dra lott?! :D Tack för att du tipsade om mitt sängbordsprojekt, det var jättegulligt av dig, blev lite rörd ;) Ha det fint

#5 - - Malin:

Ljust turkos kanske??? Fint ju:) Kram

#6 - - Your darling Johanna:

Måla den blå gumman, så kan du ha den indiska "pläden" som överkast, du vet den Martinas katt satt fast på HAHAHA! That cat has at deathwish.

#7 - - Olyckssyster:

Rosa ;) Den var himla fin, tror du det ser knäppt ut att köpa två till en dubbelsäng, eller är vi så lyckligt lottade att den finns i olika storlekar?

#8 - - Lisa:

Tack för alla svar.. jag har dock fortfarande svårt att bestämma mig.. :) men köpa den får jag göra så får jag ta och måla den till nästa boende(skjuta på beslutet). Men det lutar ju mot blått ;)



Camilla - klart jag tipsar! Du är så duktig!



Johanna, jaså så du har hittat in nu ;) du måste börja blogga, finns ingen som är så rolig som du! Mjo hyffsat rolig katt den dära tuttan som hon hette :)



Olycksyster- nej alltså jättedumt med 160 i bredd! min mor vart inne på samma spår men det går nog inte. ifs kanske man kan bygga om dem?







Till top