Flash Gordon

Hemsidor och butiker / Permalink / 8


En av mina favorit filmer som liten, läskig men otroligt bra ;) Underbara Queen har gjort soundtracket. Spana in alla grymma effekter och kläder! Max von Sydow är med dessutom i filmen. Go flash go! ha ha
#1 - - Cel'Dara:

Åh, nostalgi!!! Jag gillade också den filmen (den och Star Wars såg jag på jämt), fast att den var lite läskig. Det var liksom lite skräckblandad fötjusning när man kollade på den.

Måste se om den nån dag för jag minns knappt inget av den. :-)

#2 - - Vanadesse,:

Naaww tack :)

#3 - - Mia:

Tack :)



Ehem, jodå, utmaningen är på gång, erhm.. :P

Har faktiskt skrivit ner det mesta, men är ju lite seg när det gäller bloggen ibland, ehe, så det har inte blivit av att jag lagt upp det.. Men det är på gång, kommer nog upp i dagarna kanske.. ;)



Ha en fin dag!

#4 - - Lavallee:

åh, tack för den fina kommentaren i min blogg :D

det är bara att säga tack detsamma, din blogg verkar vara jätteinspirerande av det jag har hunnit plöja igenom hittills. du blir en ny favorit!

#5 - - Camilla:

Tjo inspirationsfia! Du fick mig att fara på loppis igen, bra där för det var länge sedan;) Hoppas allt ät väl med dig! Hare grejt

#6 - - jenny:

gud vad jag blev glad när jag kom in här och såg att du var tillbaka!!!

åh vad jag har saknat dig, bara så att du vet!

hoppas allt är bra, KRAM

#7 - - Lady Thirty:

kolla in hos mig du har fått nåt :D

#8 - - Maria:

Och du har fått något av mig också!

Till top