Full rulle

Tavlor jag säljer / Permalink / 12



Har haft en jätte trevlig tid i Göteborg och letar nu lägenhet och jobb där. Blir nog ett mini kollektiv med allra raraste Jonas och Karin om vi hittar en fin fyra. Jonas är en rödhårig skånepåg vars högsta önskan är att ha en egen vävstol och Karin är en blond busig dansare / "hälsoguru". Har blivit en massa praktik och träffa vännerna och jag hoppas hinna sitta ner och blogga och kika igenom allt jag missat på era bloggar och skriva tillbaka på söndag.

Tavlan heter "Try to kiss me and I fucking stab you" och den skissade jag först när jag va uttråkad på en lektion och tyckte att sedan den skulle nog göra sig bra som tavla :)
#1 - - Cel'Dara:

Jag älskar tavlan, vilken härlig humor! :-D

#2 - - Sandra/ihemmetslugnavra:

Helt underbar! Vilket format kommer du sälja den i?

#3 - - Lilla jag:

Skulle verkligen bli fin som tavla. Och namnet du har gett den är ju underbart!

#4 - - Olyckssyster:

Åh, den där gillade jag mycket, kommer den bli till salu? (jag är ju med jobb nu för tiden).

#5 - - cecilia löfholm:

Vilken rolig tavla! Jag tycker jättemycket om den!

Kram cissi

#6 - - Lady Thirty:

haha! vilken fin och rolig tavla! I like it :)

#7 - - Fröken Esurk:

Åh, härlig pricksäker humor! Ännu en tavla jag skulle vilja ha av dig. Säljer du den i tryck?

#8 - - Johanna:

Haha... Den var ascool. :) Tror jag är lite käri det mesta du gör. :)

#9 - - Lorre:

HAHA!!.. right on the spot med den. 100% godkänd.

#10 - - Sabine:

Hej! Finns tavlan kvar? Strolek på den och pris vore intressant att veta =)

Tack på förhand!

#11 - - Myra (syrran):

Den är kanon.

Vad kostar den? Hur stor är den?

#12 - - Christel:

Det var jag som skrev inlägget ovan råkade bli fel avsändare.. =)

Till top