hej

Om mig / Permalink / 28
Ursäkta att jag inte hinner blogga, mycket i skolan. Sjukt mycket tid går åt till planera och fixa i ordning saker och ting. Hoppas att ni alla har det super bra i allafall. Får hoppas att jag får mer tid sen.

Lisa
#1 - - Kix:

Jag hittade hit via inredningsbloggen och jag gillar ditt hem jättemycket - du har verkligen känsla för färg! Nu har jag tittat runt på din blogg och sett alla dina fina posters och tavlor. Jättefina! Kommer tillbaks.

#2 - - Anonym:

Kvalité framför kvantitet vännen :)

#3 - - Johanna.B:

Jag håller med. Och man kan inte alltid va på topp, även om man är en toppbloggare! :)



Hoppas du har haft en bra helg i alla fall och att det snart lugnar ner sig med allt!



Kram

/Johanna

#4 - - Fröken Esurk:

#5 - - Fröken Esurk:

Lycka till i livets berg- och dalbana. Den som väntar på något gott... klart jag väntar.

#6 - - Sofia:

Väntar tålmodigt på att tid och lust ska infinna sig för dig igen :)

#7 - - Mirka:

Man kan inte alltid ha tid för bloggen och det tror jag att alla har förståelse för. Hoppas du har det bra! Jag har ju bloggkoll, så jag ser ju när du är tillbaka:)

#8 - - rino:

vad mycket snyggt det finns på din blogg.

Återkom när du får lust igen:-)

#9 - - jenny:

hoppas det reder sig för dig och att ja allt ordnar sig.



kramar

#10 - - Annika:

Ta det lugnt och fokusera på dig själv och pluggandet, så kommer bloggandet av sig självt - när du känner för det.

Vi som är dina 'trogna fans' :) finns här och väntar.

kram

#11 - - Mikka:

Hoppas att det känns bättre snart osv :)

#12 - - Mirka:

Typiskt, det verkade vara nåt skumt med kommentarfunktionen på blogg.se igår. Jag skrev i alla fall att jag hittade ett inspirerande hem i nya Hus&Hem(nr11) på sidan 59 och framåt. Tänkte på dig när jag såg det och tänkte att man kanske ska tipsa dig, ifall du skulle vilja läsa nånting skoj nu när du bloggpausar lite.



Hoppas allt är bra annars!

#13 - - Camilla:

Tjo! Vi finns kvar här och väntar tålmodigt tills du känner att du har tid och ork till bloggandet. alla har vi svackor men jag måste erkänna at jag saknar dina inlägg girl! ;) Du är så färgstark som ingen annan :)

#14 - - Anki:

Vilken mysig blogg!

Tur att jag har en massa gamla inlägg att kolla och jag kommer säkert tillbaks :)

#15 - - Mirka:

Hej igen! Jag har utmanat dig, men du får bara göra det om du vill och orkar!

#16 - - Mia:

Men det gör inte så mycket, jag kan titta i ditt arkiv så länge. Är ju hyfsat ny här så jag har en del att "ta igen" :)



Kram Mia

#17 - - Maria:

Hej!

Kom tillbaka du bara när lusten och tiden finns! Ha det bra så länge!!

#18 - - iden:

Du har jo så mye gøy å kikke på at det går bra!! Ligger en liten somethingsomething til deg inne hos meg forresten.. kom og hent!!!:)

#19 - - Annika:

Hoppas att allt är bra med dig och att det går bra för dig i skolan.



Trevlig helg!

#20 - - Carola:

Men vad kul o se att du har en blogg också! Har sett dina fantastiska bilder på mininredning.se och du gör det så superbra med alla dem härligt, glada färgerna!

Kanske jag får lite inspiration och våga sätta in mer färg i hemmet :)



Säljer du tavlor? Hade nog passat bra i pojkarnas blivande rum...

Ha det super!

MVH/Carola

#21 - - sofie:

Come back!!!

#22 - - MammaAnka:

Hallå?! Lever du?

Det är lite tomt och färglöst i bloggvärlden utan dina inlägg!

Hur går det i skolan? Hoppas att du mår bra.

//Annika

#23 - - Caroline:

Det är ju så kul att blogga, så man prioriterar ju gärna det, men det finns ju även ett liv utanför bloggen, men det blir lite åsidosatt ibland.

But what a girl gotta do?

#24 - - Persilja/fyrabarnsmamman:

Hej! hittade dig när jag googlade på rosa kök! Det var kul att jag ramlade över dig! Supermysigt kring dig juh! Jag länkade dig så att jag ska hitta tillbaka, hoppas det är okej!

#25 - - Camilla:

Åh tjejen, nu börjar du vara gode saknad, men jag förstår aatt du har mycket! Saknar dina färgglada inlägg som 17! :) Hoppas allt är bra med dig

#26 - - makiato:

Hoppas allt är bra och att du börjar blogga snart igen. Saknar dina inlägg.

#27 - - camilla:

åh, jag saknar ju dig. dina inlägg var alltid fina och inspirirerande, vad ska jag göra nu?!

jag får försöka hitta fler inspirations källor!

men jag hoppas att du har det bra på skolan!



kram

#28 - - Tant Grön:

Det är jobbigt att plugga! Hoppas att du snart är tillbaka i bloggland :-)

Till top