Painting mania

Pyssel och inredningstips / Permalink / 17




Återkommer med finare bilder när de målats en andra omgång ;)
Är hemma i jkpg nu. Så ni som beställt posters kommer jag höra av mig till!

Färgen är en oljebaserad lackfärg, vet inte om det kommer fästa på mina ugglor än, fortsättning följer!

  

Före bilder samt några kuddar som äntligen börjar bli klara.
#1 - - suzana:

Hej gumman!

Måste bara få fråga vad du använder föär färg som fäster på alla dessa material du målat på =) Ugglorna blir ju helt bedårande! Tror jag skall ge min ugglis lykta lite ny färg oxå =)

Kraaaam Sanna

#2 - - FURNISH.etc:

Åh ugglorna är ju helt helt underbara! Jag tänkte oxå vara lite jobbig nu och fråga vad det är du använder för färg? Hihi. kram!

#3 - - Lilla Fröken:

Ugglorna blev otroligt fina. Även jag undrar vilken färg du använder samt om du lackar dem efter målandet?

#4 - - Anonym:

Härligt färgglada ugglor!! Din blogg är en lisa för själen!!

#5 - - jessi:

var har du fått tag i ugglorna? Supersnyggt, jag vill haaa... hihii...



kramisar

#6 - - Zizzi:

Härliga färger! Vad är krukorna, eller vad det är för nåt, i för material?

Kram cissi

#7 - - Camilla:

Hello Lisa!



vad snyggt det blir som vanligt, du är skicklig med penseln... Ugglorna var ju verkligen supercoola! Ska precis ta mig ann ett litet hallbord som man hänger på väggen, men jag måste klura ut hur först :)



Hoppas allt är väl med dig!



kram

#8 - - Zizzie:

Läckra färger det blev! Ugglorna var ju toksöta! :)

Kul med "passionkväll" också.

#9 - - Janet:

Är det lamskärmar du har målat på, är de i tyg? Är själv sugen på att göra om ett par lampor. Tack för en underbart inspirerande blogg!

#10 - - Drops:

ÅÅÅ de blir så fine...herlige farger du har valgt...

Drops=)

#11 - - Kristina:

Vika härliga ugglor!! Var har du hittat dem?

#12 - - Bertil:

som vanligt blir allting du gör supersnyggt och superchickt!

#13 - - cattis:

Men, vilka ursöta ugglor!! Och jag älskar färgerna! Vart har du hittat ugglorna?

#14 - - katinka:

ugglorna blev verkligen härliga! Tänk vad färg kan göra!

#15 - - Anonym:

vill du ha gratis presentkort? Klicka på länken nedan för mer information=)

http://www.freestreet.se/?r=10068

#16 - - Jenny:

HOHOHO Vadsnyggt!!!! I love!

#17 - - Lotta:

Jättefint, blev verkligen helt kär i ugglorna! :)

Till top