#1 - - Viktoria:

Fint det blev! Så hade jag velat att min toalett såg ut också :D

#2 - - Camilla:

Det var lätt den snyggaste gästtoaletten jag någonsin sett, skulle alltid vara gäst i mitt eget hus om jag hade en sån ;)

Hoppas allt är väl med dig tjejan!

#3 - - jessi:

fantastiskt fin gästtoalett, så vill jag också ha det när vi köpt vår hus! (vi har en på gång, hoppas hoppas!)



ha en härlig 1 maj!

kramar

#4 - - cissi:

Uuuunderbart!

#5 - - Persilja:

Superfin! Hon brås på dig ser jag. :D

#6 - - Tant Grön:

Jätte fiiiint! Jag har oxå planer på att göra om våran lilltoa, men jag hade förstås tänkt något grönt, hi, hi.

#7 - - Karolin:

Lovely!

#8 - - Mikka:

ÅH underbart!! Har du msn Lisa? :)

#9 - - Anna:

Mer rosa åt folket!! =D

#10 - - Sigrid:

Gulligt :D Du gör så fint :)

#11 - - Sigrid:

Gulligt :) Du gör så fint jämt! :D

#12 - - Lovisa:

Vart finner du alla de där ramarna? :) Har varken sett de i butik eller loppis! :)

Till top