Jag är snart kärring

Om mig / Permalink / 18


Nu har jag fyllt 25år (igår). Fick värsta fina buketten från jobbet (som av en ren händelse matcha mina kläder den dagen). Jag saknar dem så jag kan dö. Älskar att jobba där! Har börjat på nya jobbet. Kommer väl bli bra där med med. Jag missa pendlen med 30sec idag och fick vänta i regnet en halvtimme. Fick ett asgulligt mail från en kille som gillar min blogg. Skoj med lite manliga läsare :D 

Ska se om jag får igång bloggen och kommentera tillbaka snart.

kram


#1 - - Cel'Dara:

Ha den äran lite i efterskott! :-)

#2 - - Cel'Dara:

Sv: Visst kan vi ta bytet senare, inga problem! :-)

#3 - - Henrietta:

Stort grattis i efterskott!

#4 - - kristin:

Grattis i efterskott, hoppas din dag var toppen.

#5 - - David:

Jag glömde säga grattis i mailet, men det kanske fanns upmuntran så det räckte.

Hur kan man inte gilla din blogg? Enormt med inspiration för en färgstarkare värld.

//

#6 - - Lotten:

Grattis i efterskott! Tänk jag hade värsta ångesten när jag fyllde 25. Tyckte verkligen att nu började jag bli gammal ;-) 30 var ingenting att fylla.... och nu börjar jag närma mig 40!!! NU känner jag mig gammal! På riktigt!



Vad fin du var på bilden! Härligt färgstark!

Kram Lotten

#7 - - Marica:

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en kanondag!

#8 - - Mikka:

Grattis i efterskott!

#9 - - Viktoria ♥ s t j e r n f a l l ♥:

GRATTIS i efterskott och vilken fin bukett du fick :)

#10 - - A-K:

grattis i efterskott =) jag brukar trösta mig med att det finns alltid någon som är äldre.. var värre att fylla 26 än 25 förresten =/

#11 - - erry:

GRATTIS i efterskott!!

#12 - - Karolin:

Grattis i efterskott. Jag känner mig precis lika dålig på att kommentera och blogga just nu.

#13 - - Lotta:

Grattis i efterskott! Å lycka till på nya jobbet.

#14 - - Petter:

Grattis här med...



Var glad så länge du kan åka på ungdom...

När haru inflyttningsfest?

#15 - - Åza:

Stort grattis. Sen undrar jag vad du har för tavlor till salu för tillfället? Min dotter fyller snart 1 år och funderar på om det finns ngt vi kan önska oss till hennes rum. Det börjar bli dags att ta tag i det nu. :-)



Tack på förhand!

#16 - - Persilja:

Grattis!!!!!!!!!!!

Å 25 är så perfekt ålder! Fan vad alla klagar på åldrar! Man ska vara glad varje gång man fyller år för tänk efter vad alternativet är!!!

Vad snyggt skåpet eller vad det nu är bredvid dig är!!!! Och har du nytt jobb---redan? Headhuntad eller? ;D

#17 - - Sanna:

Grattis i efterskott gumman! Underbar bukett och dörren/skåpet/garderoben bakom dig går verkligen inte av för hackor! Supersnyggt!

Sköt om dig!

Kraaaaam

Sanna

#18 - - Zizzi:

Grattis i efterskott!

Kram cissi

Till top