vardag

Mitt hem / Permalink / 3

Innergården


Sara på innnergården, hon är den tredje medlemmen i vårat lilla kollektiv :)


Jonas, våran hemma fru ;)


Ikea reklam. yes yes ja... Min nya palm och jag...



Lite mer innergård, har visst varit prisbelönt för sin trädgård, tyvärr är jag kass på fånga dess mysighet. Är väldigt stor innergård i flera olika små delar.
#1 - - Henrietta:

Majorna när det är som bäst! Du har verkligen fått det mysigt!

#2 - - Zandra:

Åhh va underbart ni verkar ha det!!

Skulle vilja hinna förbi på en fika innan jag flyr Göteborg. Hur ser ditt schema ut?

Jag flyttar på söndag så jag har ganska mycket att ta itu med innan jag far =/



Men jag måste ju få träffa dig. Har ju knappt setts på hela sommaren.

Puss

#3 - - Anna rydbäck:

Hej! Jag undrar vart du har köpt det turkosa tyget med moln på?! UNDERBART! Ha en trevlig helg!!!!!

Till top