#1 - - Persilja:

1,5 miljoner är ju inte mycket för ett sånt hus...även om det ligger i Skillingaryd. ;D

TÄNK bara att ha ett helt sånt hus att få pyssla på i. Vad man skulle kunna experimentera!!!!!!!! Drömmelidröm!

#2 - - Nyfiken Persilja:

Länk please! Eller namn på ort förutom Skillingaryd. Har sökt på Hemnet för jag ville se insidan men hittar inte på Jkps län....help!

#3 - - Jennie:

Åh vilket hus.

Hi hi jag kan se dig stå och måla om huset i rosa ;-)

1,5 milj är ett bar pris......vilken sida finns den på.

Är nyfiken på insidan.

#4 - - Malin:

Mina gamla hemtrakter minsann... Det tar ju bara en 40 minuter med tåget till Jönköping.

#5 - - camilla:

hello Lisa!



vad fint hus alltså, gillar oxå den typen av hus, som ser lite slottsaktiga ut, är nog för att vi är prinsessor du och jag ;D

Tror dock att huset hade fått en annan färg om fröken Lisa hade fått bestämma?!



Vad mysigt det ser ut där ni bor. Fin gård och roligt med kollektiv när man har fina vänner :)



Hare grejt!

#6 - - Skönt Hemma:

Ser ut som Villa Villerkulla :D



Har en tävling på bloggen nu med fint pris. Kika gärna ;)

#7 - - Lina:

Så fint, synd man inte fick se bilder innifrån huset=) kram Linus

#8 - - Stina:

Vilket slott!

#9 - - tomten:

där har jag bott :D

Till top