Pink Friday Kollektionen för liandlo.com

Mer design av mig / Permalink / 48















Min syster är rolig, vi har länge pratat om att jobba ihop och så en dag säger syrran. -Jo Lisa jag har ju glömt att säga till dig men jag har lagt in en beställning på barnkläder med två av dina motiv. Ha ha ha! Tur att nån ger mig en spark i rumpan i rätt riktning! Så nu kommer två av mina små favoriter komma ut i slutet av månaden. En med min lille katt på och en med bambi. Den fina klänningen med fåglar på har syrran designat.

Vilka av mina motiv tycker ni hade varit fina på kläder och vad skulle du helst vilja ha för motiv på en tröja till barn mellan 0-5år? Skulle vara skoj att veta, för nu börjar de hända grejer :)

Mer info kommer upp på sidan i dagarna:
liandlo.com

#1 - - Jennie:

Jag är ju förtjust i ugglorna :-D Så en tunika i någon klar färg med ugglor på hade jag utan tvekan köpt till min dotter. Skulle ni få för er att tillverka vuxenkläder så står en svart tunika med ett stoooort tryck med motivet: "try to kiss me and I f***ng stab U", högst upp på min önskelista. Jag hade stolt mannekängat på högskolan. (Ps glöm i så fall inte oss som drar typ XL). Kram och lycka till med businessen.

#2 - - Marica:

Wow! Jag ska beställa en kattbody till Vilmer så fort de kommer upp! Gud vilka tuffa kläder! Ni borde göra en uppsättning med ugglebodys också.

#3 - - martina:

åh så fina! dottern ska genast ha en bambitröja!!! (så fort de går att köpa).

Har ju ett gäng av dina motiv på dotterns tavel-vägg och de beundras av alla som kommer på besök.

Ugglorna är ju lovely som andra har nämnt, gillar även dina robotar :) De små kaninerna är ljuvliga och jag gillar även de små maneterna (eller vad de nu är, rosa som lixom svävar ihop).

Lova säg till när man kan shoppa era fina barnkläder, jag tjingar en rosa bambitröja i stlk 3-4 år :)

KRAM!

#4 - - Petra:

Wow!!! De är ju hur fina som helst. Det här kommer gå hur bra som helst ju :)

#5 - - Moa:

Åh! Helt fantastiskt vackert! Kan nog hända att jag klickar hem några till småsyrrorna, hehe...

Ugglor och Robotar på kläderna helt klart! Skulle vara helt underbart!

#6 - - Sessan ☆:

jag har just sett bilder av kollektionen via mail med din syster & jag tar av mig hatten & dansar runt för dessa vackra print!!



Bambi & svarta tight kommer garanterat finnas i min juvels garderob ;)



Längtar.



Ha en fin för juls tid

Sessan

#7 - - Zandrah:

Wow vad fint! Helt underbara, särskilt den med katterna! :-))))

Den skulle jag gärna se i flera färger.. typ rött, lila och grönt kanske?

Och så gillar jag dina ugglor också såklart, dom hade passat kanon på kläder tycker jag. :-)

Kram

#8 - - NOOK Elin:

Åh va kul! Ugglorna tycker jag ska få synnas på några plagg! Hoppas det säljer bra!

#9 - - erry:

WOOOOW! Så snyggt! Jag skulle vilja ha en tröja med katterna i vuxenstorlek :)



Kram

#10 - - Andrea:

Jag tycker dina robotar och ugglor är helt underbara .kram

#11 - - Annika:

Katten och ugglan ingen tvekan.

Robotarna är också supersöta.

#12 - - makiato:

Men oj så fina!!! Helt underbara små plagg. Tror de flesta av dina figurer skulle passa på barnkläder. Lycka till!

#13 - - SaraMy:

Åh Lisa jag blir helt gråtfärdig! Det är så himla gulligt, att jag vill skafa en knodd bara för att få ha dom där söta kläderna. haha. (design-nörd)



Jag älskar dina robotar och dina ugglor, (mest älskar jag ju bambin men den finns ju redan) dom tycker jag absolut att du skall trycka. Och varför inte en rosa klänning med en massa robotar på? Jag hade dött om jag hade kunnat ha en sån.

#14 - - Kit:

Bambitröjan är supercool

Måste bara skaffa barn först xD

#15 - - cecilie:

For noen fantastiske portrett! <3

#16 - - Maja:

Men gud så roligt! Katt-trycket är riktigt härligt:)

#17 - - Anonym:

Hej!



Vill du få fler besökare?

Bli då gratis medlem på:



http://www.viraltrafik.se/?laurenvskristin



Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

#18 - - Karolin:

Vad fina, jag tror din robot skulle göra sig fin på kläder också!

#19 - - Linda:

Absolut roboten :-)

#20 - - Kalkstenssommar:

Något som skulle vara härligt som motiv tycker jag är flodhästar, runda o härliga! Eller pingviner.



Kram L

#21 - - mammamum:

åh bambitröjan var så söt, är gravid efter lång väntan (4 år) och en bambitröja skulle jag ge lillen eller lillan!

#22 - - Sanna:

Superläckra!! Love it! =)

Hoppas allt är bra med dig gumman!

Kraaaaam

Sanna

#23 - - mothersvea:

oh vad fina!! katten ar jufor harlig !

#24 - - A-K:

Ursnygga!!!

#25 - - Johanna:

Va kul !! Stort Grattis till er båda ! :D

Jätte härliga kläder :D



Robotar skulle helt klart gå hem hos barn !

Bubbels figurerna skulle nog med göra sitt på en tröja. Även svamparna du gör på tavlor.



En hel skog gjord av dig på en tröja ;) med svampar, ugglor, kaniner och massa skoj att titta på för barnen ;)

#26 - - Johanna:

Måste göra ett inlägg till ...

Själv kan jag gilla när det inte är typsikt rosa till flicka och typiskt blått till en kille. Tex en grön klänning med en cool robot på skulle nog gå hem ;)

#27 - - Kusin Elin:

Hej Lisa! Jättefina barnkläder du o Jenny knåpat ihop! Om jag och Daniel får barn ska hon/han definitivt ha en katt-body! :) Kram

#28 - - Martina:

Den rosa valen är ju jätte söt... hade passar bra på barnkläder.

#29 - - malin:

Dom är verkligen superfina! Jag röstar på ugglor och robotar också - skulle vara hur fint som helst!

#30 - - christine:

jeg skulle ønske at bambitrøyen kom i voksenstørrelser også, hahah :D jeg elsker det motivet! synd jeg ikke har noen unger jeg kan kjøpe til..

#31 - - Anna:

men snälla nån vad fint... Dina ugglor och robotgänget skulle passa jättebra på barnkläder!!! satsa på body's det är så mycket mer praktiskt än tröjor till små barn!!! ps jag bara älskar din blogg!!!

#32 - - Ida:

Jättefina! Blir riktigt sugen på en rosa bambibody till min lille grabb.

#33 - - Zizzie:

Åh vad läckert! Nu skulle man ha en liten plutt att handla åt! :D

#34 - - agneta:

Ser att du och din syster infört ett samarbete.Så snygga kläderna blev!!

#35 - - Erica:

men gud så underbara!!!!!!!!!jag måste kika in på hemidan och kolla lite mera!

#36 - - Elisabeth - anyhow.se:

Allt var FINT med bambisarna - de vann med en liiiten marginal!

De där fin-fina borde fungera i min webshop va?!

funderar

#37 - - Johanna:

Har redan kommenterat innan, men måste göra det igen, för nu såg jag kläderna i wepshopen och det är SYND att det bara finns till stl 104 ?? Sonen har nämligen 110 och han skulle va stört cool i en katt tröja :(

#38 - - cattis:

Ååhhh...helt Lovely!! Jag måste genast in och kolla om man hinner beställa julklappar! Och jag väljer dina coola robotar! Men allt du gör är snyggt! =)

#39 - - Elena:

Gud, så söta! Den rosa var hur gullig som helst. (:

#40 - - Lilla huset på prärien:

Hej!



Första gången för mig här. Vilka jättefina kläder. Önskar dig lycka till med företaget :)



Mvh Jenny

#41 - - Jenny:

Du bara MÅSTE göra roboten. Åhh jag har inte råd att känna till dig. Skulle kunna köpa allt du gjort..

Kram Jenny

#42 - - Jessica:

Har en liten bebis och en treåring. Min stora gillar djur och fordon på kläderna. Jag gillar paket, ballonger, varmkorv, tårtor och annat kalasrelaterat!

#43 - - klara:

hej Lisa



Här har det minst sagt varit fullt upp!!!

Jag röstar för tröjor med robotar!!!! Äääälskar dem. Din tavla som du så underbart snällt ritade till Elise sådär lite "extra" (visar bara på ödmjukhet) finns med i nya numret av Hus & Hem där vårt hem är med som reportage denna månad! KUUUUUUUUUUUUL!



Ville bara att du skulle veta!



STOOOOOOOOOOOOOOR kram



//KLARA

#44 - - Materielltjej:

Underbara kläder! Härligt! Hoppas det går bra med försäljningen

#45 - - Mimmi:

Vilka tryck som helst skulle vara fina, men jag måste säga att det är SKITTRIST att alla rosa kläder har tjejnamn och snällare motiv än de blå med pojknamn. Antar att det inte är du som bestämt detta könsstereotypa men du kanske kan framföra det till den som gjort det?

#46 - - Jenny:

OTROLIGT fina & roliga kläder, gillar alla mönstren, men katten är en favvis!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

#47 - - Lena:

Hejsan!

Jag håller på att starta upp en presentbutik för nyfödda (den öppnar inom kort på http://www.darlingexpress.com) och letar efter snygga kläder att sälja. Ekologiskt är ett plus, men inte ett måste. Hittade Liandlo och älskar färgerna och motiven! Extra kul nu när jag hittat hit att jag vet att det finns potential för märket att utöka med nya läckra kläder. Vad glad jag är att din syster snott dina motiv och tillverkat kläder!



Hälsningar från Lena

#48 - - SweGizmo:

Fin Blogg! :)

Till top