Tadaaa!

Swaps / Permalink / 7







Jag fick ett mail för ett tag
sen av en trevlig tjej som heter Anna som tyckte det va tråkigt att jag inte orka blogga så mycket så hon ville skicka en liten uggla för muntra upp mig. Gissa om hon lyckades! Jag bara älskar den och så kom den i världens mest bedårande lilla ask :)

Jag vill tacka så mycket, det va precis vad jag behövde!

Kika in på hennes mysiga blogg:
corneliasmorsa.blogspot.com

#1 - - makiato:

Men vilken underbar present!

Den asken var det finaste idag!

#2 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Åh, så fin och underbar ask :D

#3 - - Heidi:

Ååå...så sööt! =) Förstår att du blev glad!



/Heidi http://scrapnstuff.blogg.se

#4 - - Persilja:

Det är en toppenpresent när asken är lika fin som innehållet! :) Grattis till vinsten i pimpa billyhyllan. Jag är INTE förvånad! Du är BÄST!!!

#5 - - vintageretroprinsessa:

Naaaaaw :)

Hur söt som helst :))))



Kram

#6 - - vintageretroprinsessa:

Määä en sån vill jag oxå ha .

men kan ej kommentera inne hos henne ;S

#7 - - NOOK Elin:

JAG DÖÖÖR va söt! Det förtjänar du! Ser här också att du vann billy tävlingen! Grattis!!!

Till top