En mormorsfilt fynd igen!

Loppisfynd / Permalink / 14


Nu börjar jag ju nästan undra vad som hänt. Har jag blivit blessed av mormorsfiltguden eller nåt? ;) Fyndade 3st babyfiltar som var likadana. 15kr för alla ;D  Ska sy ihop dem till en filt i allafall. Blir fin i sammlingen. Sen hittade jag en häst för 25kr och en fågel för en krona. De ska målas. Hästen hade en skön form jag inte kunde motså, väldigt 70tal. Lite lik Stig Lindbergs hästar tycker jag. Pysslar här hemma med lite kuddar igen. Hoppas kunna visa en i morgon.

#1 - - Maria:

Nu blir jag avis=)

Dina fynd är ju så billiga också. Betalat lika mycket för en liten filt som jag betalar för en grytlapp. Och då är det ju iofs billiga grytlappar om man tänker på jobbet som är nedlagt på dem...

#2 - - jessi:

helt galet billiga fynd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - Martina:

Men du hur många filtar har du nu... men man kan ju inte motstå sånna fynd!

#4 - - brigg:

OJ!!! FOR noen funn! Det teppet og den hesten var underbar!

#5 - - Vicky:

Du kommer ju tröttna på mormorsrutor om det fortsätter så här! ;D

Fin häst, är du säker att det inte är S.L.? Såg en av hans hästar på Antikrundan och de påminde mkt om din! :)

#6 - - mia i diö:

åååååå vilka fynd:) vad roligt..

mormors rutor e jätte fina.. å hästen var bullig å härlig form på..kul...:)

#7 - - Anonym:

Wow! Skitfin häst! Och en sådan babyfilt hade Liva inte tackat nej till... (eller hennes mamma, rättare sagt..)

#8 - - Olyckssyster:

Vilket flow du har darling!

#9 - - lia:

åh vad mysigt!

#10 - - Cissi:

Vad du hittar fina filtar! Jag har inte hittat en enda liten mormorsruta nånstans, men jag fortsätter leta.

Hästen påminner väldigt mycket om stig lindberg!

Kram cissi

#11 - - Zizzie:

Vilken härlig häst. Riktigt charmig :)

#12 - - Anonym:

Hej!!Kul att du hittar saker som du kan måla, jag letar på loppis o hittar aldrig nåt. Vänligen visa resultat på saker du målar o berätta om vilka sorts färger du använt.Taaaaaaack //B

#13 - - Anonym:

Såå fina filtar!

Kul att du gör en stor! Kan sy ihop två kanske och sy den andra på ett kuddfodral. Ett litet tips från lilla mig :)

Kramis Sofie

#14 - - skattejeger`n:

Den hesten var veldig søt :)

fin blogg :D



Ha en fin dag videre :)



hilsen Skattejeger`n

Till top