Pyssel

Pyssel och inredningstips / Permalink / 22

Pyssla lite här hemma, förberedde burkar jag ska skruva fast i en bräda och sätta på väggen i pysselrummet. Men de funkar bra att stå på bordet också :) Jag använde mig av vanliga konservburkar och satte på tapet med skollim, försökte med presentpapper men det gick inte alls bra. Sen dekorerade jag med lite band jag hade hemma.

Made som jars for pencils and stuff. I made them out of  fruit and dogfood cans. Then I put some wallpaper on and some decoration lace and ribbons. I want to make more of them and skrew them on to a plank and put it on the wall so I get my pencils out of the way.


   
   
#1 - - Anonym:

oh that's so lovely!

#2 - - jessica:

Finpyssel kan man kalla det. :)

#3 - - fia:

va fint det blir , va pysslig du är man får sån kick av att titta in på denna blogg , en ´riktig idespruta,

#4 - - Emma:

jag hoppas också jag hittar en plats snart, mot våren vill jag nog helst ha det uppe!



åh du verkar så himla pysslig, vad mysigt! jag är lite nyfiken på var du/ni bor och vad du pluggar till? :)

#5 - - Anonym:

Jätte snyggt! När jag flyttar ifrån min trånga etta ska jag bli lite mer kreativ när det gäller inredning!

#6 - - Amanda:

Och den senaste kommentaren var från mig ;)

#7 - - Drops:

Kjempefine bokser....Løve it løve it...

Knall ide jeg jaggu skal ta med meg.

Og du hva med den tapeten nedover med lilla blomster og gode himmel...helt gull.

Oki tjejen....ha en knall kveld.

drops

#8 - - Olyckssyster:

De där designers guild tapeterna är underbara, måste ta mig i kragen och beställa de där proverna :)

#9 - - Mirka:

Vilket roligt och fint pyssel! Ska definitivt göras till mitt egna pysselbord i våran nya lägenhet som vi får flytta in i snart :)

#10 - - Skönt Hemma:

Jättefina burkar!

Jag pyntade en pärlburk härmodagen ;)

http://skonthemma.blogg.se/2009/february/parlburk-fore-och-efter.html

#11 - - Joanna:

Snygga. Blir alltid lika glad då jag kikar in här, en riktigt färginjektion. Kan behövas nu...



#12 - - sofie:

Men gud! Du är inte bara världens grymmaste inredare du är ett geni dessutom! Men åh! Så vill jag också göra!! Konservburkar sa du, o så lite lim o tapet o lite söta band på det..!! Åh dte vill jag verkligen ta mig tid att göra!! Älskar din bloggdesign btw. Påminner om den som jag har i mina drömmar men ej kan skapa själv. Vill ha en bakgrund men en massa färglada prickar, för det symboliserar typ mig.. Blablabla... nu ska jag vara tyst! :-)



God natt!! kram!!!

#13 - - Jana | FRÖKEN GRÖN:

Tänk att det blir så fint.

#14 - - Tant Grön:

Tjusigt! Själv pysslar jag med att tapetsera vardagsrummet samtidigt som jag oxå fick för mig att knacka fram teglet vid den öppna spisen. Som om jag inte hade annat än fritid, hi, hi!

#15 - - Minmill:

Så flotte boksene ble og utrolige farger på dem. Herlig ideer du har. Blir inspirert til å herme etter deg. :)

#16 - - Maria:

Massor fina!! Känner att jag älskar den där tapeten i turkost. Undra om man kanske kan göra en till beställning av provbitar, kommer ju nya vackra tapeter jag får begär till, som godaste godiset!

#17 - - Lady Thirty:

åhå vad tjusigt!

så pysselsugen jag blev nu då :D

#18 - - Zizzi:

Vad glad man blir av de burkarna nu!

Kram cissi

#19 - - jessi:

Jag har en fråga.



Hur får du tag på så många olika fina tapeter? köper du hela rullar eller prover? Varifrån?



ha en mysig fredag!



kram

#20 - - malin:

Såna skulle du också kunna ha som pris i en utlottning - jättefina! Den där tapeten är min absoluta favvo just nu! Fast jag vet inte om jag skulle gilla den på en vägg, lite för småplottrig kanske, men jättefin överallt annars!

#21 - - Persilja:

Supernajs! Jag har precis de där tapeterna jag också, så det känns liksom som att jag är hemma hos mig. Supersnyggt!!! Kottelampan är hur läcker som helst!!!! Och ditt självporträtt och ugglefribroderiet ger mig fjärilar i magen! Av skönt slag.Nu har jag förresten hittat hem vad det gäller skåpluckorna...hahahaha!!!!

#22 - - Emma:

Jag blir så glad av att vara inne på din sida.. Du har så mycket härliga färger :D

Till top