pakhuisoost.nl

Hemsidor och butiker / Permalink / 8




En sida jag shoppat ihjäl mig på om jag haft mer pengar. Gosedjuren och deras fina kuddar och papper är stor favoriter. Nu måste jag bara få reda på vart de har sina återförsäljare.
 
A webbpage I just fell in love with:
http://pakhuisoost.nl

#1 - - Karin:

Om jag fick ett paket inslaget i sånt papper tror jag inte jag skulle vilja öppna det!! :)

#2 - - J.La:

Det finns en del av dessa grejjer på russinnet.se :)

#3 - - FURNISH.etc:

Svar: Ja jag är också förtjust i den mattan!



Åh vad jag gillar de små gosedjuren! Tygerna är helt underbara. KRAM Emmy

#4 - - åsa:

ja de är så otroliga!

Skulle tagit me dig till amsterdam:-D



vi e nästan friska, bara bönan som segar!

:-)

KOm på......du får göra vad du vill, vill inte begränsa dig!

#5 - - Christian:

Rolig blogg. Skyssta färger men framför allt former härinne!

#6 - - erry:

Tack för kommentaren! Nu finns fler fina kokeshis att se på min sida :)(dock inte mina)



Jättesöta små gosedjur, kuddar och presentpapper här ovan!

#7 - - Camilla:

Tjo babe!



Snygga prylar, det nästan står Lisa skrivet på dem. Tycker nästan det ser ut som något du hade kunnat ligga bakom :) Du kan säkert knåpa ihop nå eget liknande skulle jag kunna tro!

#8 - - Christine:

sweetmemories.no fører en del fra det merket :D

Till top