Nytt pyssel

Pyssel och inredningstips / Permalink / 16


En ny kudde.



Nu börjar det bli några stycken.



Mer tavlor



Testa att göra en mobil, blev inget bra att klistra med pappret.

PS: Det är några jag har problem att skriva tillbaka till. Vår dator vill inte ladda ner alla bokstäver man ska skriva som kod för skicka medd. Så ni inte tror jag dissar er!
#1 - - Henrietta:

Vilka härliga kuddar och tavlor. Man blir verkligen glad av att se dom!

Speciellt katterna tyckte jag var lite extra :o))

Kramen

#2 - - Lena:

Har just hittat till din blogg - kommer faktiskt inte ens ihåg på vilka vägar :) Men jag är glad att jag hittade hit, här är roligt att titta in!

#3 - - Viktoria:

Allt du gör blir så himla fint. Utan undantag ^^

#4 - - Lilla Fröken:

Kudden med elefanten var så fin. Jag gillar din stil!

#5 - - erry:

Bara älskar elefantkudden! Säljer du såna? ^-^

#6 - - FURNISH.etc:

Åh älskar elefanter! Kudden är supersöt! Allt du gör, gör DU SÅ BRA! Kram emmy

#7 - - Drops:

Å himmel.

Har du sett på søte puter...

Helt nydelige var de...

Vil ha vil ha... Den med elefanten var jo såååå søt...

Du er velidig flink altså...

Herlige tavlor också....

Digger sida di...

Drops som heldigvis sitter en time alene på ettermiddagen. Lille Pastill og Mr karamell er på skitur de... Ikke jeg.....

#8 - - Cissi:

Underbar elefant-kudde! Tycker jättemycket om att man kan "fladdra" med dess öra!

Kram cissi

#9 - - Tilda:

ÅH! Vilken underbar kudde! love love love!!!

Jag har en tygväska i något liknande utförande, med lösa öron! ;) SKITFIN!

#10 - - Martina:

Elefantkudden var ju ursöt, hade lätt velat köpa en sådan, sälja kanske?! Även mobilen var söt...

#11 - - L:

Guu vad söta grejjer!! :P

#12 - - susanne:

Tack för titten!!

Vilka ljuvliga kuddar du har gjort, de är jättefina!

#13 - - Herr E:

Kattkudden är ju fantastisk! Vill ha!

#14 - - Johanna:

Duktig du är :)

#15 - - Kaspara:

Hei Lisa

I blant sliter jeg med å legge igjen kommentar hos deg. Den forsvinner når jeg skal sende den.

Prøver igjen i dag. Ble litt slukøret etter å ha skrevet en laaang kommentar i går som forsvant i intet.

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen! I like måte må jeg si når det gjelder å bli glad av å besøke en blogg. Jeg blir så inspirert og glad av alle dine frodige, herlige innlegg! Dessuten de bare plopper jo ut. Det kommer det ene fine innlegget etter det andre på løpende bånd.

Så fantastisk elefantputa di ble! Skal si du rekker mye! Gleder meg til å se alle rådyrene dine som bor i eske for tiden. Det jeg viste på innlegget du kommenterte kjøpte jeg for en femmer i bruktbutikken jeg stadig besøker. Synes det var superbillig.

Ønsker deg en glad helg! Klem fra kaspara

#16 - - Linda, Fröken S:

Vilken söt mobil, och vilken fin blogg du har!

Till top