Vill ha

Drömmar / Permalink / 11

Tio kr för en sån här snygg burk!
Billigaste nånsin... Vill ha alla tre.
http://www.tiger.dk




Det här lär kosta mycket mer än tio kr ;)
Men vad jag hade älskat att ha en sån här uteplats!
Hade ju krävts ett soligt land att bo i med.
Bild från apartment therapy.



Mer roliga leksaker till min samling hade varit nice.
Ful söta som bara den.
Dessa är från urbanoutfitters.



Sen önskar jag mig en gyspy kkärra. Så coola!
Har ett tidigare inlägg om sånna kärror.
 Kika in på länkarna. Fina bilder :)
http://pinkfriday.blogg.se/2008/july/gypsy-queen.html
#1 - - Viktoria:

Oh, tiger finns ju här i Malmö, visserligen är det en minipytteliten affär så det är inte säkert att dom tagit in allt. Men hoppas... imorgon ska jag gå o kolla om dom har den burken för den var SUPERsöt!

#2 - - Drops:

Du altså.

Så heldig du er som finner så fine tepper da..

Jippi...

Ja helt enig så kule små leker... Blir skikkelig barnlig inni meg når jeg ser slikt jeg.



Ja en slik uteplass kunne jeg ha tenkt meg også...helt klart... Vanskelig å se det for seg med en halv meter snø sukk

Ha en knallkul dag da jenta=)

Drops som har lille pastill hjemme i dag...

#3 - - Zizzie:

Vad mycket coolt du har hittat. Och ja en gypsyvagn vore nåt det :)

#4 - - Maya:

Ajajaj! Enda et heklet teppe! Du er virkelig heldig:) Likte hesten også. Du er flink til å finne ekstra billige ting. Eller kanskje det har noe med prisnivået i Sverige og Norge å gjøre kanskje... Synes ihvertfall teppene er veldig billige:)Så herlig.



Og så falt jeg for den lille sigøynerhulen..ajajajaj!! Der hadde jeg passet fint mens min sambo spiller sin Kletzmermusikk på full guffe ( På cdspiller altså, han spiller ikke selv).



Jeg tar bilder med et Nikon D80 speilrefleks. Det er kjempegøy med et ordentlig kamera! Utrolig forskjell på bildekvaliteten. Og det er jo moro å ta bilder, så et ordentlig kamera ganger det bare med 1000:D Hihihi



Maya

#5 - - Maria:

En sådan mysig vagn att ha som stuga vore inte fel!

#6 - - Emely:

Samlar du på leksaker? :)

#7 - - klara:

hej hej

burken om jag minns rätt var väldigt billig men den kostade 20 kr. Har köpt dem här i malmö. Här fanns den röda fyrkantiga och den gröna runda....TIGER är bäst :D



Jättefina grejer du trycker. Roligt att se fler pysselmänniskor. Är likadan själv men nu höggravid och tjock och otymplig, detta resulterar inte i så mycket sytt då man mest är i vägen



MVH



KLaRa

#8 - - Lilla jag:

Å vilken uteplats, en sån skulle man ha :)

#9 - - Olyckssyster:

Jag har en sådan där jordgubbsmössa som en av dockorna :)

#10 - - Kaspara:

Hei Lisa

Takk for koselig hilsen på bloggen! Jeg kan i grunn bare si i like måde; jeg blir ordentlig glad av å besøke bloggen din også! Her er så mye farveglede og skaperglede! Man blir så inspirert til å bare å sette seg ned å boltre seg med farver.

Likte veldig godt elefant-puten din! Herlige stoffer! Hva du rekker! Dessuten er du superflink til å legge ut mange flott innlegg. Plutselig har det liksom bare plumpet ut en drøss nye, kreative innlegg. Imponerende! Gleder meg til å se rådyr-samlingen din etterhvert også. Rådyret du kommenterte kjøpte jeg for noen uker siden i en brukthandel til en femmer. Det er så gøy å gjøre det en selv anser som scoop! Ha en glad kveld!

kLEM FRA kASPARA

#11 - - InneoUte-Malin:

Mycket fint - men de söta burkarna var ju nästan gratis. :-) Måste nog ta ett besök på Tiger imorgon. :-)

Till top