Flickr inspirationbilder (nu drar jag till Göteborg en sväng)

Inspirations bilder / Permalink / 25
























Nu åker jag till Göteborg över helgen. Kommer tillbaka på måndag. Ska bli så skönt att hälsa på lite vänner. Jag älskar Göteborg! Vill gärna flytta dit och ska nog test bo där snart en tid. Idag ska vi kika på HDK (skola) och på lördag blir det något reagge party. Ska bli nice att komma i väg lite. Ska spana lite efter jobb också. Sen har jag ett litet presentkort jag fick från min praktik. Så jag ska förbi prickig katt och välja nåt skoj :D Ni får ha de gott. Jag kommer tillbaka på måndag och fixar med bloggen. Kram!

Bilder från mina flickr favoriter.


ps:
Sista två dagarna att rösta ;D
http://www.skonahem.com/tavling/lasarhemmet/2009/01/07/manadens-lasarhem-januari/
Min är student bidraget, super tack till alla som redan röstat!

Vill hålla i en tävling sedan som tack till alla er som röstat och ni som läser min blogg. Ska bara komma på lite söta priser :D
#1 - - Jana | FRÖKEN GRÖN:

Underbara bilder.

Trevlig resa.

#2 - - Amanda:

Åh, blev helt kär i första och sista bilderna! <3

#3 - - Maya:

Jepp, ble inspirert! Herlige fargesammensetninger.

Gød tur til Göteborg, håper du får en fin helg:)

Maya

#4 - - Minmill:

For noen herlige bilder. Skikkelig digg med farger. Ha en fin tur til Gøteborg.

#5 - - Rebecka:

Vilka härliga bilder, verkligen inspirerande!

Ha de toppen i Götet! :)

#6 - - makiato:

Den vit/gröna kannan och koppen var ju helt oemotståndliga!



Trevlig resa.

#7 - - Lotten:

Maila mig din adress så skickar jag beskrivningen ;-) Maila på [email protected]



Ha en trevlig helg!

Kram Lotten

#8 - - Johanna:

Nu har jag med röstat och valet var ju enkelt, självklart fick du en Stark röst ! ^^ och det ser ju ut som att du kammar hem vinsten ;)



Jätte härliga bilder! Tyckte verkligen "LOVE" kuddarna var söta ^^



Trevlig resa och helg !

#9 - - Mikka:

Ha det så bra i Göteborg! Prickig Katt ligger nästan mitt emot min skola, vilket är farligt! Har så himla fina saker där :)

#10 - - Maria:

Härliga karamelliga bilder!

Hoppas att du får en trevlig helg!

#11 - - Pernilla:

Hej miss kittykat!

Har sett dina bilder tidigare på mininredning.se men missat att du bloggar. Jättekul! Gillar din färgstarka och glada stil!

Ha det gött i Göteborg!

#12 - - Babbidesign - [Design & Foto]:

Fina bilder. Och du, jag har en sida med bloggdesigner, välkommen in :)

#13 - - Kardemomme:

Jeg er helt forelsket i den glade spudlende bloggen din Lisa!!! Har man en grå dag selv er det bare å klikke seg inn hit så ser man solen :)

Så utrolig mange fine bilder du har funnet på Flickr..Bildet med den malte lampe med stormønstrete blålilla skjerm var fantastisk!!

Men det er jo alle de andre bildene også!! Åååå, sier jeg over alt sammen! Og tenk at du fant det nyyyydelige lappeteppet da!!!! Alt ordner seg for snille jenter ;)Du har virkelig fortjent det!

Ser at moren din også har mange flotte grytelapper..De kan jo også syes sammen til teppe..

Når loppesesongen starter opp her i april skal jeg lete etter flere..

Og så fint det ble i skapet ditt etter at du tapetserte det! Inni har du jo de lekreste stoffer!

Ha en fin helg i Gøteborg morsomme Lisa! Stor klem fra Kardemomme :)

#14 - - malin:

Fina, fina bilder! Du lyckas alltid hitta "the cream of the crop"! Jag har förstås röstat på dig, för länge sedan! Gärna, en tävling - jag skulle gärna vinna någon av dina tavlor!

#15 - - Emma på 50 danska kvadrat:

Ojojoj vilken fin blogg du har!! Den ryker direkt in på bokmärkeslistan!

#16 - - Lady Thirty:

fina bilder :)

gillar de söta kakorna...



kramelikram

#17 - - Erica:

Verkligen härliga och inspirerande bilder, som vanligt på din blogg. Har följt din blogg ett tag nu och tyckte det var dags att göra ett litet avtryck. Har naturligtvis röstat på dig i Läsarhemmet-tävlingen! Välkommen att göra ett besök i min nyfödda blogg.

#18 - - Petra:

Ex och ex.... kanske bara inte lika stark i min yttre framtoning längre ;)

Vad tyckte du om HDK?

#19 - - Olyckssyster:

Vilka kakor!

#20 - - Drops:

hello girl...

Håper du har hatt en fin fin tur...

Så fint skapet ditt ble...

Knall ....(med litt inspirasjon fra meg og jo..jeg føler meg beæret..hi hi)

Skikkelig fine insirasjonsbilder du viser....jaba daba dooo.

Drops som droppet innom deg etter en fæl uke med sykdom uggf ufffff....

Drops=)

#21 - - Sara:

Coola prylar på fotona!

#22 - - -Sofie-:

Åh det finns ingen blogg jag blir så glad av att gå in på som din. Asså, jag har ett hus, en sommarstuga 43 kvm, kom hit coh gör vad du vill och jag vet att det kommer bli fantastiskt.. Hihi" nej men allvarligt, ibland kan jag gå o tänka "hm, hur skulle pink friday göra här" om jag står och inredningsfunderar och behöver få fram lite färg o glädje. VILKET DU ÄR PROFFS PÅ!!!

#23 - - idun:

Jag älskar fortfarande din blogg så otroligt mycket. Blir så inspirerad!

#24 - - jessica:

finfina och färgglada bilder. glatt.

#25 - - Jo:

Hej! Jättefin och inspirerande sida!! Jag fastnade dock för tapeten som är bakom sängen med "LOVE" kuddarna och blev helt förtvivlad då jag inte kunde se vart de kommer ifrån. Skulle du skriva det!? Jag har letat tapeter i flera månader nu utan att hitta någon jag fallit pladask för, ja.. det tills nu. Så mycket uppskattat om du kan ta fram inköpsställe eller bara märket! =)

Till top