Utmanad x 2 och en utmärkelse

Off topic / Permalink / 2
Fick utmaningen av allra trevligaste  Shabby Anka :)

4 av mina favorit program:
* Animal rescue
* 4400 (som de sluta producera när de va som mest spännande, grumpf!!)
* Prison break
* Weeds

 4 saker jag gjorde i går:
* Sydde
* Målade
* Kika på film
* Myste med Shaun

4 saker jag ser fram emot:
* Sommaren
* Ev flytt till Göteborg
* Åka "kärringa racet" med Viktoria och fynda tyg.
* Slutet på Sköna hems tävling, hoppas jag vinner.. men de andra är ju lika värdiga de med ;)

4 saker på min önskelista:
* Jobb
* Körkort
* Egen lägenhet eller hus
* Semester till Sydafrika, familjen saknar mig och jag dem ;*(

Skickar vidare till:
Nina drops
Rosa Hemmet
Briggs lekehus
Tilda


Utmaning 2!
Utmaningen kommer från snälla Briggs.
Man ska visa bild nr 6 från starten av sin blogg.
Här är min.



Jag skickar vidare utmaningen till:
Olyckssyster
Agda
Bassetbob





Bassetbob gav mig en utmärkelse:

Jag tycker alla ni som läser bloggen är värda en ni med!
Ni inspirerar mig varje dag!
Tack :D 
#1 - - Olyckssyster:

Nu är det bara jobb som gäller (och någon resttenta som ligger undanstoppad långt in i minnet). Ska ta mig an utmaningen så småningom :)

#2 - - Miss Agda:

Hello! Ska gräva fram bild nr 6 då jag kommer tillbaks från Finland (tjänsteresa),men nu är det ZZZZZZZZZ.Hoppas allt är bra med dig :-)

Till top