Vart tog Lisa vägen?

Mer design av mig / Permalink / 17


Hejsan, jag har hamnat i en pyssel period och är helt inställd på att lära mig sy. Dessutom har jag attackerat massa möbler med vit färg (vissa ska få lite starkare färger efter grundmålningen). Så jag har varit lite dålig på blogga och svara på kommentarer. Men det är så skoj när man kommer igång (när man slipper sprätta i allafall ;)). Har länsat mina gömmor och hittat tyger jag tryckt och lite 70tals gardiner. Ugglan, rådjuret och live life är min egen design och som jag screentryckt. Hittills är två kuddar klara och jag hoppas kunna visa er fyra stycken i kväll :D

Hello there, Im so into sewing right now I have not been so into blogging this last few days. I also started painting some furniture that I want to fix up. The owl, deer and live life is my own design and I screenprinted those when I studied. The other fabrixs in the picture are vintage finds. Hopefully I can show you some nice pillows tonight :D



Vardagsrummet invaderat!
#1 - - Marielle:

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

#2 - - Jana | FRÖKEN GRÖN:

Ugglan är min favorit. Jag har börjat få dille på just ugglor.

#3 - - Anonym:

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

#4 - - Drops:

Hei jenta...



Ikke bry deg om oss..

Vi kommer innom allikevel

Så søte trykk da...Likte rådyret jeg....

Gleder meg til ferdig resultat.

Drops

#5 - - Joanna:

Ohh vilken massa pysselprojekt du har på gång. Det kliar i mina pysselfingrar nu, meeen jag får så snällt låta det klia måste först bli klar med några inlämningsuppgifter.

Gungstolen ja, den blir nog vit eller svart, vi har inte bestämt oss ännu. Hmm övriga möbler kommer att vara vita men kanske coolt att bryta av med svart. Beslutsångeste med andra ord...

#6 - - Maya:

Blir artig å se det ferdige resultatet av tingene du fikser på! Blir så misunnelig på alle dere som har hus. Dere kan lasse på med stæsj og enda blir det ikke fullt, hihi. Gleder meg til å se:)



OG den siden i innlegget under: der skal jeg titte med en gang! Me like



Maya

#7 - - Kardemomme:

Hei Lisa :)Her var det sannelig mye på gang..

Puter og maling av møbler..Jeg vet nesten ikke noe som er mer oppmuntrende å holde på med enn å forvandle møbler med maling..

Hvitt er så genialt fordi det er lyst og fremhever alle andre farger på en nydelig måte!

Skal si du er flink!! Blir gøy å se syprosjektene dine..

Klem fra Kardemomme :)

#8 - - Olyckssyster:

Oj, vad kul med allt pyssel, börjar känna att det släpper för mig med nu. Om jag bara hade lite mer tid!

#9 - - Tilda:

Superkul, ser det ut!

Längtar till jag har tid att måla lite möbler... Måste till en loppis o fynda snarast!!!



KRAM!

#10 - - Drops:

pip pip



Jo du det hørtes jo kjempekoselig ut med en slik utflukt med mammaen sin da..



Det er jo ikke den største problemstillingen her i verden for meg, men en hverdagsbetraktning av hvorfor dette alltid skjer...hihi...



Skal sjekke sida du linket til meg jeg.

Dropsern...

#11 - - brigg:

Spennende spennende.Gleder meg til å se alle ferdige produkter:-)! Dine syprosjekter ser iallefall veldig bra ut!!



Har en utfordring til deg på bloggen min:-)

#12 - - Johanna:

Va kul att du har kommit igång med kreativiteten igen (som om du någonsin "gick ur" den)



Du har blivit nominerad i min blogg.

Titta gärna in :)

#13 - - Amanda:

Fina möbler



Svar: Det tror jag också ska göra då. ^^

#14 - - vintageretroprinsessa:

duktig du är sååå mycket fint





kram

#15 - - Lilla jag:

Ser ut som en hel pyssel verkstad! Hoppas du visar resultatet :)

#16 - - Zizzi:

Visst är det kul att sy och måla när man väl kommer igång?!?! Jag tycker att dina sydda saker ser jättefina ut!

Kram cissi

#17 - - suzana:

Åh va fina saker du gör, jag skulle så gärna vilja ha en utav dina uggle kuddar! :) Du gör ingen på beställning? Snäääälla!!

Till top