#1 - - malin:

Jag har också lyssnat på en massa 90-tal, inkluderat Leila K! Och så minns jag när jag såg henne live när jag var sådär 14 år...

#2 - - malin:

För mig var 90-talet också mycket grunge, men jo - mycket glad och dansvänlig musik. Har du spotify? Jag hittade den här häromdagen: http://open.spotify.com/user/malinmaskros/playlist/5iz5sqQGxnQYTei6mz6jJm Annars har jag lyssnat mycket på Leila K´s nyare musik, Open Sesame och Ca plane pour moi tex, men den där skivan är ren nostalgi. Jag och min kompis åt hamburgare på samma ställe som Leila och gänget efter konserten - väldigt häftigt, tyckte jag då!

#3 - - Erica:

vilka härliga fåglar

#4 - - Skönt Hemma:

Snyggt målat :D

#5 - - Kristina:

Haha, heja 90-talet!

#6 - - Sanna:

Vilka härligt färgglada fåglar du skapat gumman =)

Här är allt bra.. Allt bra med dig och kärleken oxå? =)

Kraaaaam

Sanna

#7 - - Aggis:

Hittade din blogg via Styleroom. Måste säga att jag fullkomligt älskar din blogg och dina färgglada idéer.

Till top