the selby

Hemma hos andra / Permalink / 5












Älskar du både inredning och konstfotografi så gör du rätt i att besöka denna sida. Helt underbara poträtt på folk och deas hem. Härlig humor i många av bilderna. Man blir väldigt inspirerad! Hittade sidan genom dosfamily.

http://www.theselby.com
#1 - - Karolin:

Tack för tipset, jag ska genast "kila" dit :)

#2 - - Kristina:

Wow vilka bilder! Gillar köksbilden med LP-fodralen på väggen, tänkte göra något liknande i mitt hus, fast kanske inte i köket.. Det måste bli en hel del gegg/fett på det efter ett tag.. Måste kika vidare på sidan! Tack för tipset.. Kram/Kristina

#3 - - Persilja:

gudars vilken härlig sida!!!!!! Kan sitta och glo hur länge som helst!!!!!!!

#4 - - Therese:

Hej!

Det jag ville säga var inte direkt om det här inlägget kanske utan rent allmänt.

Vilken inspirerande sida du har! :) Hit återvänder jag gärna igen :D

#5 - - Isabella:

Ååh, gud vad jag älskar det rummet med den röda munnen över sängen! Och för att inte tala om väggen, den var grymt cool! Jag älskar när den är lite sådör sliten, flammig och skimrig. Riktigt coolt!

Till top