#1 - - Anna:

men helvete så söta!!!

#2 - - lina:

men ja! åhhhhhhhhhh

#3 - - Zizzi:

Underbart!

#4 - - erry:

OMG! Kan man vara sötare än så?!

#5 - - Johanna:

Den röd-vita är ju helt underbar ! :)

#6 - - Henrietta:

Så söta!! Kattbebbar är det mysigaste som finns!!

#7 - - Elin:

Så söta! och vilken fin virkad kudde, är den gjord av ihopsydda grytlappar måntro? =)

#8 - - Lady Thirty:

åååååååååh...så söta!

#9 - - Erica:

men guuuud vilka söta kissemisser

#10 - - Jenny / Jema Rose:

Helt bedårande!!!



Otroligt fin blogg du har, jag blir väldigt inspirerad..!



: )



KRAM, Jenny



<3

#11 - - Jenny:

Men hallå, så där söta saker får man väl inte visa utan att gå ut med varning??

Snacka om bedårande!!!

Kärlek!

#12 - - lycke:

Hejsan vännen!!! Försökte kommentera häromdan, men det gick ej, försöker igen!!! Jo, jag är ankommen till Jönköping ikväll och jag tänkte höra om du är någonting hemmavid, kanske ta en fika eller så!?!

Så är jag väääldans nyfiken på om du vet några kanonloppisar här, eller affärer med Rice-grejer tex...har minnsan tänkt shoppa lite vettu, hoho...

(är rätt säker på att du vet var loppisarna ligger, hehe...

Sitter vid svärmors dator nu, och lillan ska sova här bredvid, men jag mailar dig imorgon...



Natti-kram Lycke

#13 - - Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Naw vad söta!

#14 - - dagenskreativa:

Så underbart söta!



Kram Anna

Till top