Moderskeppet mitt

Föräldrarhem / Permalink / 14


Hon kan hon... Här har hon fixat skåpet jag visa för ett tag sen. Lite andra saker åker med av bara farten :) Jag åker hem dit lördag och vi ska fixa pysselrummet, på tisdag åker jag upp till stockholm för att umgås med världens sötaste :D Så tis-lördag kommer jag vara offline. På landet ska jag försöka hinna i kapp och kika in hos alla och ta igen det jag missat :)

Andra renoverings objekt på gång:


Nåt gammalt skrivbord som stått på rännet.


Finns dörrar till, tänkte mig indisk stil, dock 240cm hög... Stod i en skola en gång i tiden.


Dörrar vi hittat.
#1 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Snyggt skåpet blev, så fint på insidan så man inte vill stänga det, då syns ju inte det härliga rosa :D

#2 - - Henrietta:

Så fint skåpet blev. Men det blåa skåpet dregel så underbart!

Tur att det finns lite på rännet :o))

#3 - - Sanna:

Åhh din mor är duktig hon, skåpet och pallen blev superfina! =)

Ser fram emot att se vad ni skall lyckas skapa med skåpet och skrivbordet oxå =)

Kraaaam

Sanna

#4 - - •lotta på solrum|fnurr•:

skrivbordet är ju underbart!

behövs väl inte göras något med? bara damma av värsta spindelväven.

#5 - - Skönt Hemma:

Sååå himla fint!!! :D Ni är så duktiga och inspirerande!



Ha så skönt på landet.

#6 - - Emma:

tack lisa! hemma nu efter en vecka med grymt väder- man är nästan skållad. ska försöka he upp ett inlägg med lite pic´s nu! allt bra med dej? får du någon semester? :)

#7 - - erry:

Åh, wow så fint! Du har en mor som är lika kreativ & pysslig, (och har samma smak) som du ser jag! Så himla kul!!

#8 - - Persilja:

Ack suck stöön! Skåpet! Det kan ju bli huuuur snyggt som helst. Är redan hur snyggt som helst! ska bli kul att se vad du gör med det. Du mästerpyntare! ;D

#9 - - Karusellflickan:

Så fina saker du hittat! Blir avis, det är lycka att få tag i såna grejor.

#10 - - Karolin:

Jättefint! Härligt med en mor som delar ditt intresse, min mor är minimalisten personifierad.

#11 - - Tant Grön:

Vilka härliga möbler, urläckert målat skåp, kanoners :-)

#12 - - Lycke:

ÅÅåå läckert det där stora skåpet!!! blir kanonfint i indisk stil - som gjort för det! Skrivbordet var också nice, och mamma-din, vad gullig hon är, verkligen!!! Sååå nyfiken på grabben!!!



Solkramar Lycke

#13 - - krickelin-krickelin:

Åh, vilka underbara projekt. Härligt att komma iväg lite. Ha en fin sommar.

#14 - - Jette K:

Utroligt fint skab og trappestige. Din mor er sandelig dygtig til at sætte i stand. :-) Og det høje skab er da bare fantastisk flot!



Jette/Danmark

Till top