Oho bästa sidan...ever!

Off topic / Permalink / 4

bild från etsy

På denna sida kan du översätta massa olika språk till svenska (eller tvärtom)! Inte bara ett ord utan hela texter. Ok ni är nog många som sett sidan innan, men jag är ju lite efter ibland. I love!

Om ni vill ha engelska texter så kan ni översätta i denna, men obs, det kan förekomma vissa fel i texten. Men lite gött att fuska och få halva färdig skrivet.

http://translate.google.com/?hl=sv&sl=en&tl=sv#
#1 - - Marica:

Tack detsamma!



Du har alltid en massa inspirerande bilder och prylar uppe.



Angående lampan förresten, jag förstår om du inte är färdig :P Det va sjukt drygt att sitta och måla allt det där! Enda anledningen till att jag är klar är dels för att jag är mammaledig och har massa tid, samt för att min sambo har en regel som säger att inga nya projekt påbörjas innan de gamla är slutförda. Han lessnade på mina halvmålade prylar överallt :D

#2 - - Viktoria:

Ja men visst är det bra :D

#3 - - Blogg by Maliin Stoor:

Kul!

Nu har jag hittat in till din fina blogg...



Må gott



Maliin

#4 - - Pernilla:

Åh, tack för tipset! Vi har ett fadderbarn som vi skickar brev till. Skönt att få lite hjälp på traven.

Ha det super!

Till top