:D

Om mig / Permalink / 42


Ville bara säga... jag fick jobbet!

Startar måndag och ska lära mig allt om färg :)
Trevliga arbetskamrater och massa fina taper och tyger.
Åker hem i morgon och sitter vid datorn mer då.

Nån som har en ledig lägenhet i Göteborg?

Hoppas ni de fint :)
#1 - - M:

GRATTIS! =)

Det jobbet borde ju passa dig perfekt!

(av bloggen att dömma)

#2 - - Cel'Dara:

Va kul! Grattis till jobbet! :-)

#3 - - FRÖKEN GRÖN:

Men gud vad härligt!

GRATTIS!!!

#4 - - Marina:

Det är bara att gratulera till nästan Världens roligaste jobb!!! Du har mycket spännande saker framför dig! Vilken butik?

#5 - - Lilla Fröken:

Grattis! Vad kul! :)

#6 - - elisabet/ stora lilla j:

grattis! spännande med nytt jobb! :)

#7 - - Hildur - fixa&dona:

Grattis!!! Nu ska jag snart bege mig iväg till "min" färgaffär. :-)

#8 - - Mikka:

Grattis!! :D Va roligt, nu måste vi ju nästan ta en fika. Vart ligger affären föresten? Jag och Dennis har fått lägenhet precis strax utanför Göteborg och det finns fler lediga. Tar 10-15 min in till centralstationen med tåget :)

#9 - - Henrietta:

Vilka roliga nyhter! Grattis!

Kram Henrietta

#10 - - Lotten:

Grattis! Vad kul för dig.... tyvärr har jag ingen lägenhet i bakfickan ;-) Tapeter och tyger - är det Engelska Tapetmagasinet du skall jobba på...?



Kram Lotten

#11 - - Maria:

Grattis till nytt jobb! Kul, måste passa dig!!

#12 - - Bertil:

du kan sova på vår soffa ;)



kram

#13 - - Marina:

God morgon! Jag jobbar i en färgbutik i Varberg! Nordsjö idé & design. Har jobbat där typ i tio år. Det roligaste är ju att man aldrig blir fullärd, så mycket att lära o nya saker händer hela tiden! Vilken kedja tillhör "din" butik?

#14 - - Lilla jag:

Hurra! Stort grattis till dig :)

#15 - - Carolin:

grattis sweetie, nu blir det bara 4h bussresa mellan oss :9

kan høra med min bror om han vet nån ledig lägenhet

kram :*

#16 - - Cat:

Grattis!

#17 - - Lina:

Åh vad roligt! Tror det kommer passa dig så bra. Lycka till!

#18 - - Lone:

GRATISS!!!!

Det är bare fantastisk....

Pøj pøj med det hele....

Hilsner Lone

#19 - - jessi:

Grattis grattis! Vad härligt för dig! Göteborg nästa då, det är ju toppen stad!



KRAMAR



jessi

#20 - - makiato:

Grattis!!

#21 - - Lotta:

Grattis, vad roligt! :)

#22 - - Frøken Fryd:

Gratulere så mye med jobb! Heldiggris!

#23 - - Maya:

Gratulerer! Så herlig med ny jobb. Og denne må jo være midt i blinken for deg. Du får sikkert fine rabatter på maling og tapet:D



maya

#24 - - Camilla:

Häääärligt tjejen, vad glad jag blir för din skull! Jag förstår verkligen att du fick jobbet, om det är NÅGON som kan färg så är det du ;)

Göteborg är ju en jättefin stad, i like!



Har en kompis som bor där som jag brukar hälsa på, då kanske jag kan kika in på din färgaffär :)



Ha det fint tjejen!

#25 - - Camilla:

Häääärligt tjejen, vad glad jag blir för din skull! Jag förstår verkligen att du fick jobbet, om det är NÅGON som kan färg så är det du ;)

Göteborg är ju en jättefin stad, i like!



Har en kompis som bor där som jag brukar hälsa på, då kanske jag kan kika in på din färgaffär :)



Ha det fint tjejen!

#26 - - Elisa Day:

Grattis!! :D

#27 - - Tant Grön:

Klart du fick jobbet :-) STOOOOOOOOOOORT GRATTIS!!!

#28 - - mia i diö:

GRATTIS!!!!!:)

#29 - - Vik:

Grattis!!! :D

#30 - - Skönt Hemma:

Ett stort stort grattis till dig!

#31 - - Lady Thirty:

GRATTIS GRATTIS!

#32 - - Johanna:

Stort Grattis och hoppas du kommer trivas super !

#33 - - T O D A Y:

GRATULERER LISA! DET KOMMER SIKKERT TIL Å BLI KJEMPEGØY:)

klem nina

#34 - - Persilja:

Hurrejj för dej!!!! men mest hurrejj för delar av Göteborgs kunder som kommer att få så mycket inspiration. Och största vinsten har förstås färgaffären gjort. Jag hoppas de snabbt inser vilken förstärkning de fått. Jag vet ju inte vad du ska göra men jag tror att du snabbt kommer att gå från att sälja färg och tapeter till att helt enkelt vara butikens alldeles egna inredare, med eget inspirationsrum. Alltså butikens dragplåster. Kanske butiken till och med snart heter "PinkFriday färg och inspiration". :D Jäpp gurun har talat. Jag brukar förutse det mesta. :D

#35 - - malin:

Grattis! Bara jag också kunde få ett jobb...

#36 - - Marina:

Tjapp!! Shortsen råkar vara en klänning som är ute o promenerar... haha... Jag är 26 i år. Jag började sommarjobba i "min" butik när jag var 15, så efter gymnasiet började jag arbeta i butiken! Mycket att lära såklart. Fördelen är ju att du har kollegor som säkert arbetat i branschen länge o har mycket kött på benen. Det är en hel del att lära men mycket kul. Det "kluriga" är väl utomhusfärgen, det tekniska, men det går fort att lära men man blir aldrig fullärd i och med att allting utvecklas hela tiden! Det kommer att gå kanonbra! Jag hade aldrig arbetat i en butik om det inte var så mycket o lära o saker man måste kunna! Du får gärna maila om du undrar över saker o känner dig osäker!

#37 - - anilE:

Grattis till jobbet! Gillar din blogg jättemycket!

Lycka till med lgh letandet!

Ha det fint!

anilE

#38 - - Saerla:

Grattis grattis! Det kommer bli superbra och håller med om allt i Persiljas inlägg! Hade de inte valt dig hade de gått bet minsann! Lycka till nu och hoppas det blir riktigt kul!

#39 - - SOFY:

STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#40 - - Lotta:

Grattis! Lycka till!

#41 - - Bettina:

Kram på dig och grattis till jobbet! Vilken lycka...vilken butik är det och var ligger den!

Min lille Viffe å jag bor ju här i GBG fyra veckor framåt så jag kanske springer på dig...GRATTIS!

#42 - - Annika:

Vad glad jag blir för din skull!

Underbart att du fått ett jobb, och i ditt "rätta element" till på köpet!



Härligt! Grattis!

Till top