#1 - - FURNISH.etc:

Är det din illustration? Fy fasiken så underbar! JAg är mållös!

#2 - - Anonym:

Ohh vilken fin! Den gillar vi =D



Jag var ute och surfade lite gypsy caravan inspiration igår och råkade snubbla över den här: infrance/2009/03/b-for-bloated-bored-and-bitchy.html" rel="nofollow">http://hiddeninfrance.typepad.com/hiddeninfrance/2009/03/b-for-bloated-bored-and-bitchy.html

Jag har för mig att den översta bilden är din?



Kram och hoppas du har en skön helg med gamla klasskamraterna.

#3 - - Uuva:

Oj, jag glömde skriva namn =P

Undrar om det var därför inte länken funkade, prövar igen.

infrance/2009/03/b-for-bloated-bored-and-bitchy.html" rel="nofollow">http://hiddeninfrance.typepad.com/hiddeninfrance/2009/03/b-for-bloated-bored-and-bitchy.html

#4 - - Maya:

Ååå, så fantastiske herlige puter! Fy fader, lekkerbiskener big time *sikle



Kos deg i helgen, ser frem til flere fargerike snurrepipperier fra deg:)



Pst: tipper du har laget illustrasjonen også. Nydelig som alltid



Klem fra Maya

#5 - - m a r i a k o d e n:

Ha det så bra......kram!!

#6 - - Bertil:

härliga inlägg du har sprutat ut det sista ;)



vi önskar dig en underbar helg!



KRAM och Voff!



Linda och Bertil

#7 - - Zizzi:

Ha en underbar helg!

Kram cissi

#8 - - Jessica:

Söt liten sak. Den får mig att tråna efter varma dagar.

#9 - - Camilla:

Tjopp!



Hoppas du har det sweet på din bortavistelse :)



Dina kuddar här nedan var ju supergrymma, vilken duktig kudd-designer hon är oxå fröken Lisa!

#10 - - Moster Maska:

Vad fina kuddar, bilder, tavlor-allt! Jag måste lägga in en länk till dig!

#11 - - Christian:

Söt! :)

#12 - - Camilla:

Du är saknad med dina färgglada inlägg ska du veta :)



Tjingeling!

#13 - - lycke:

Älskar dina alster...superfina kuddar..var har du fått tag på the bollfrans i DEN fina färgen..?!

Har kikat in på din blogg ofta och inspirerats mycket, du är en absolut favorit! Har inte funnits i bloggvärlden mer än några veckor och har precis startat en egen blogg...mest för att kunna ge något tillbaka när man fått så mycket glädje och inspiration från underbara och generösa bloggar som tex din!

Kika gärna in hos mig!



Lycke...

#14 - - lycke:

Älskar dina alster...superfina kuddar..var har du fått tag på the bollfrans i DEN fina färgen..?!

Har kikat in på din blogg ofta och inspirerats mycket, du är en absolut favorit! Har inte funnits i bloggvärlden mer än några veckor och har precis startat en egen blogg...mest för att kunna ge något tillbaka när man fått så mycket glädje och inspiration från underbara och generösa bloggar som tex din!

Kika gärna in hos mig!



Lycke...

#15 - - Skönt Hemma:

Härlig illustration :)

Till top