Kund bilder från rosa hemmet

Kund bilder / Permalink / 4


 

Härliga kund bilder från Rosa hemmet! Man blir sååå glad av kundbilder, finns inget roligare. Man undrar ju vart de tar vägen, var de kommer att hänga :) Camilla är själv är så otroligt duktig på måla och här har man fått äran att invadera med med sin konst jämte hennes. Mina tavlor är kaninen med svampen och de två minipostrarna här ovan.  Väldigt härlig färgsprakande tavelvägg :)

Jag tycker Camilla är så grym på måla så jag hoppas hon börjar sälja tavlor hon med!  You go girl!  Söta räddisarna (gosedjuren) kommer från jag blommar, ännu en duktig tjej :)
#1 - - Christian:

Thanx Liz! Jag ska kolla igenom dina senaste inlägg senare idag.

#2 - - EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi:

Tack så mycket :)

#3 - - Camilla:

Vad fint du skrivit, tack så hjärtans :D



Byter gärna med dig, skulle vara kul att bestämma ett tema (Uggla, flamingos eller vad som haver) och sen måla en tavla och kanske överraska utan att se innan bytet? ;)



vad tror du?



ha en fin dag du med, hoppas solen skiner på dig med, nu ska jag ut med kusinen och grilla i vårsolen! Tjoooooho babe

#4 - - Josefin J:

Härlig vägg! Kul att se att andra vågar kitscha till det lite!

Till top