Oj oj oj, nu blir det att jobba

Om mig / Permalink / 29

Jag ska test jobba nu i Göteborg på onsdag i en färgaffär och sen ska mamma24.se (ägs av nyheter24.se) jag ska blogga inredning för släppas på fredag. Ni får ursäkta om jag inte kommer skriva mycket alls i veckan på bloggen eller till er. Nu blir det jobb jobb jobb! Plus fixa med postrarna. Har tryckt nya men jag visar vilka när det lugnat ner sig lite. Hoppas jag får jobbet, götet nästa i sådana fall :D
#1 - - Cel'Dara:

Jag håller tummarna för dig! :-)

Kram

#2 - - Persilja:

Oh,lala!!!!!GRATTIS!

Vilketperfektjobbfördig.

Sorryfelpåmellanslaget!!!

Hoppasdufårmångafärgburkargratis!

Dukommerattökaderasförsäljning!

Desläpperdiginte.Jaglovar!

Jagförsökerbytaradsåattduskakunnaläsanåt!

Ang.dinförfrågaställerjagsåklartupp.

Enära!!!

Detdärmedbloggeritetpåsvt24lätjukalas.

Såginånannanbloggattdefotatmammormedbarninföröppnandet.

Blevjugrymtnyfiken.

Hoppasdufårbetalt!

Skamejladigstrax-mendetgårintefrånsonensdator.

Hanssnabelafunkarinte.

Du.

Hoppasdukunnatläsadettanu.

Pussochkram!

Sågförrestenväskandupimpat.Grymtcooljuh!

TänkGöteborgskullejagocksåkunnatänkamig!

Lättsomenplätt!

Trordujagfårmedmigthefamily?

Nä,trorintedet.

Slutflyttatförossnu.

Påetttag.:D

NUslutarjag.Lovar!

#3 - - Drops:

Goody goody....

Så moro gleder meg til å følge deg der da...

Sure babe...bare lån bilde av hyllen fra meg du...

God klem fra meg=)

#4 - - Tant Grön:

Gu va kul! GRATTIS!!! Klart de vill ha dig, du är ju fantastisk! Självklart får du låna bilder, det är en ära :-) Kopierar du från bloggen, eller vill du ha via mäjl?

#5 - - Vicky:

Vad kul att det börjar röra på sig! :) Hoppas du får jobbet! Men synd om du flyttar förstås! ;)

#6 - - Vik:

Vad kul att det börjar röra på sig! :) Hoppas du får jobbet! Men synd om du flyttar förstås! ;)

#7 - - SaraMy:

Åh jag skall hålla båder tummar och tår och slå knut på mig själv så att du får jobbet!!!

#8 - - mamamekko:

Hej! Självklart går det bra att låna mina bilder, bara kul :)

Kram Angelica

#9 - - mia i diö:

STORT LYCKA TILL:D

Glädjande--...

kram

#10 - - mia i diö:

STORT LYCKA TILL:D

Glädjande--...

kram

#11 - - Vik:

Lisa! När är det nu alla loppisarna har öppet? Jag är på jakt efter en kista att ha kattlådan i - valpar gillar att äta kattskit! ;D

#12 - - Zizzie:

Lycka till med jobbandet :)

#13 - - Rebecca:

Grattis och lycka till med allt:)

#14 - - Bertil:

kul att höra! åh va ja blir glad för din skull! jättespännande!



kram

Linda och Bertil

#15 - - Tant Grön:

Men tack gulliga du! Right back at ya :-) Kör så det ryker i Gtet nu.



Kram

#16 - - Tant Grön:

Götet alltså, hi, hi!

#17 - - FURNISH.etc:

VAD KUUUL! GRATTIS till allt! Och fick ditt mail nyss, blev dunderglad! svarar så fort jag kan! KRAAAM

#18 - - Carro:

gud vad kul för dej Lisa! din karriär spretar iväg på så många håll nu :D massa grattis från ett vårigt norge! du jag kommer hem vid påsk, vad sägs o slå ihop några påsar, 2handla såklart, o sen lite midda o fest med goda vänner? :)



oh vore så mys om vi kunde få ihop nåt sånt, men du vet du hur det är øppet över påsk i butikerna?



kos&klem o ja jag har kanske ett sommarjobb här för dej men det var ju inte aktuellt längre kanske ;) haha <3 KRAM!

#19 - - jessica:

Lycka till och härligt härligt. Ha det fint.

#20 - - Anonym:

Grattis! Vad kul! Jag har en sak till dig i min blogg.

Kram cissi

#21 - - Bettina:

Aaa, Göteborg! Min lille son o jag kommer också bli Göteborgare från o med 30 Mars och fyra veckor fram, bara i veckorna men i alla fall! Han ska gå en kurs...Kram!

#22 - - Lilla Fröken:

Haha jo visst blev domkyrkan rejvig. Jag gillar ljusfestivaler. När jag bodde i umeå fanns det något som hette "novemberljus". Det var en ljusfestival under hela november med ljusinstallationer över hela staden. Man blev så glad av att se allt det vackra som kunde skapas med belysning. Din kudde blev otroligt fin som sagt. Jag blev inspirerad till att köpa bollfrans (visst hette det så?) Var har du hittat din bollfrans?



Vad kul med jobbet. Tror det kan passa dig. :)

#23 - - makiato:

Vad kul!

Önskar dig lycka till!

#24 - - M i n d i:

Vilken HÄRLIG och glad blogg jag hamnade i nu. :)

like it a lot



Kramis

M I N D I

#25 - - Kristina:

Jag håller tummarna för dig! Hoppas att allt går bra.. Lägg upp en länk till den nya bloggen också, så att vi får läsa lite =) Lycka till på jobbet!!



Kram/Kristina

#26 - - karola:

Hej vilken härlig blogg du har, min kompis Malin tipsade mig. Jag har precis börjat blogga själv...jättekul verkligen och man hittar såå mycket inspiration!

Lycka till med nya jobbet!

#27 - - Camilla:

Tjopp! Vad kul att det börjar hända en massa grejor nu! Ska bli kul o kolla in din nya blogg, kan tänka mig att den kommer vara super! :)



En färgaffär.. mmmm... Vilken dröm för dig, men det finns ju en risk att du köper färg för hela lönen med personalrabatten. Haha.

Håller tummsen för att du får jobbet!

Ha det fint!

#28 - - martina:

Vad roligt, lycka till!

#29 - - jessi:

jag har lagt upp på min blogg par bilder på ett av dina posters, hittade en jättefin ram till den! (den andra blir nog en present till en liten tjej på 2 års dagen, fotar den sen när är uppe i hennes rum)



lycka till med allt! kram

Till top