Tack

Om mig / Permalink / 17

Jag är så glad
! Det känns så skönt att gått ifrån ett överhängade hot att leva på ungdomsgarantins 2600kr i månaden och att man skulle få bo kvar hos sina föräldrar på ovisstid. Man kan bli stressad för mindre. Mycket skönare att ha två jobb :) Det är lite stressigt nu men det är det värt! Kika på ett rum igår som jag kan flytta in till i Majorna om jag vill. Sen har jag några visningar i helgen. Får se om det blir majorna, hade inte kunnat få goare folk att bo med. Men rummet är lite litet. Nä snart får jag bestämma mig, för i helgen måste jag bosätta mig nånstans.

Tusen tusen tack för alla fina kommentarer! Det har värmt så gott :) Blir så glad att jag har sånna goa bloggvänner! Nu när jag flyttar till Götet blir det nog att jag kommer träffa några av er med, kommer bli jätte skoj :)

Hoppas ni alla får massa tur med vad ni än tar för er av!

ps: Den nya bloggen släpps nsäta vecka i stället!



Bilder på tyg från tradera
#1 - - Cel'Dara:

Lycka till med lägenhetsletandet!

Själv är jag inte riktigt klar med piffandet här på nya stället. Jag inväntar tyger från Ikea, men så fort dom har kommit in så åker dom sista gardinerna upp. Det ska bli skönt! :-)

#2 - - Henrietta:

Å Majorna.... där är jag född och där har jag bott i 30 år. Älskar den stadsdelen!!! Du kommer att få det bra där!!!

Kram Henrietta

#3 - - Tant Grön:

Ja gör det! Jag är på jakt efter tapeter, ska klä om Lillgulliganens säng och ev. tapetsera över decoupget på hennes garderober. Det är små, små nallar på det, jätte gulligt, men hon är ju faktiskt ingen bäbis längre! Det är både på gott och ont att ett barns rum behöver förnyas allt eftersom de växer. Visst är det kul för mig som gillar att inreda, men ibland hänger jag inte med:-)

#4 - - karola:

Det här är tyger man blir lycklig utav!

Malin...ja, jag tror kanske inte du känner till henne, hon har ingen blogg (ännu) men är stort fan av din blogg :) ...O nu e jag med de!



Lycka till med lägenhetsletandet.

#5 - - SaraMy:

Hej!

Gud vad roligt! Jag är helt fascinerad över att du lyckades få jobb i sådana här tider! Men det är ju helt fantastiskt,vi måste ju pyssla ihop och ha oss!

Hoppas flytten går bra. kraaams

#6 - - Lotten:

Majorna är ju supermysigt! Jag bor lite mer västerut.... förbi Kungsten! Lycka till med letandet!



Kram Lotten

#7 - - MissKatka:

Grattis till det nya jobbet.

Det blev inga kuddar, hade inget storblommigt tyg. men nu har jag hittat på loppis så snart så hoppas jag. Lycka till med rum/lägenhet.

#8 - - Bertil:

majorna är ju hur mysigt som helst! var och kikade på en lägenhet där! men blev vårat lilla radhus (10 min från ikea i kållered)

jag hoppas på en framtida fika i stan! ;)



ha nu en underbar kväll/helg!



kram linda

#9 - - moster maska:

Vad kul att du skall få flytta till Göteborg. Du hittar säkert ngt bra ställe. Vilken himla fin uggletavla! Ha det gott!

#10 - - T O D A Y:

Hei hei, kul att du gillade ideen, klart du får låna:)

kram

#11 - - erry:

Måste ju börja med att säga: Grattis till jobben! Låter jättekul båda två :)



Tygerna ovan är superläckra, jag budade själv på ett underbart grönt 70-talstyg med rosa blommor igår, men jag vann såklart inte. (verkar aldrig få det jag vill ha på Tradera!)



Tack för feedback ang. mattorna också, jag har inte bestämt mig än... och kanske borde jag ta med sambon i beräkningarna också :P Kram!

#12 - - Zizzie:

Stort grattis till jobbet! Hoppas du hittar ett boende du blir riktigt nöjd med också!



Ja det blev stor skillnad med en stor maffig ram. Jag måste kolla på loppisar och leta fler breda ramar att måla :)

#13 - - Karolin:

Åh så roligt Lisa! Vet du vad jag ska göra i helgen? Fixa ramar! Eller förresten, första tatuera in på armen att jag ska köpa ramar. Och sedan göra det!

#14 - - jessi:

Du är värd flyt o framgång! Spännande att få flytta, jobba, ny blogg! (är så nöjd med ramen till postern, fått positiv respons av andra, du är duktig!)



KRAM

#15 - - Fyraihuset:

Grattis till jobbet :-) Va roligt. Gillar tygerna du visar, supernice. Burkarna från russinet måste vara nya för de hade hon inte förra veckan när jag var där. Bor inte så långt ifrån russinet så jag kikar in där ganska ofta, de har mycket fint.



Trevlig helg.

/Nina

#16 - - Petter:

Jaså du blir göteborgare?

Skåningen har flyttat så vill du hyra in dig är det bara att ringa...

#17 - - pixi:

Grattis till jobb o egna lyan ,förstår att det måste vara befriande! HAr oxå en dotter som oxå går på umgdomsgarantin så förstår frustreringen..jag hoppas oxå att det löser sej för min dotter för visst e det jobbigt när man inte vet hur allt blir! Lycka till nu !=)

Till top