fan

Om mig / Permalink / 6


jag är så jävla trött på blogga att jag aldrig vill se en jävla dator igen. Jag har inget att skriva om och jag vill vara ute i solen och inte känna mig tvingad att skriva om ditten och datten. Det va bättre här på min förra blogg.. suck... jag gillar ju er iallafall ;)
#1 - - Carro:

neej, aldrig sluta blogga, vem ska då pigga upp mig med mysiga, fina och söta bilder på ditten och datten när allt känns bajsigt (vilket det ofta gör, hate my job)men jag förstår, konst föds ej under tvång... o.O hoppas du hittar gnistan snart igen iallafall! :)

kram!

#2 - - Lycke:

Hihi, förstår att du kan känna sådär, det är mycket med det, särskilt som du har så MYCKET att underhålla, två bloggar o jobb o pyssel osv, låt vara en stund så känns det säkert bättre, om det går, för alla tycker ju så massor om ditt bloggeri!!



Kramar Lycke

#3 - - Maya:

Hihi, litt mye? Å sjonglere 2 blogger mellom jobb og sosialt er nok en kneik ja:P Men man skal da unne seg fritid også, gå ut å nyt sola du. Blogglandet er jo her inne uansett:)



Maya

#4 - - FURNISH.etc:

Ungefär sådär kände jag för ett tag sen! PANIK! Men suget kommer tillbaka, lovar. <3

#5 - - Jenny:

Ja men du.. gör som du känner i ett par dagar eller så och kom tillbaka sen när LUSTEN är tillbaka. Måste är inte bra. VIlja är bättre. KRAM

#6 - - Sanna:

Förstår dig gumman, lusten finns inte alltid där.. Ärligt talat tycker jag bättre om denna blogg än den nya, vet inte varför men jag trivs här =) hihi..

Kraaaaam

Sanna

Till top