#1 - - jessi:

helt underbara saker!!! jag är kär också!



kram

#2 - - Sandra:

Helt genomcharmiga saker! Ugglan var ju verkligen skitsöt :)..

#3 - - Pernilla:

Ge mig allt!!! Jättefina saker.

Ha en riktigt skön söndag

#4 - - FURNISH.etc:

jag är också dunderkär i ugglan, mums!

#5 - - Lina:

A verkligen skit snygga saker!

/Lina

#6 - - christine:

rss'en funker ikke, jeg får ikke bare din blog, men hele siden :(

#7 - - Anonym:

gorgeous owl cushion!

#8 - - Uuva:

Ohh, nu blir jag sugen på att inreda och pyssla! Jättefina jue =)



Skönt att du är hemma igen också! Mysa lite i solen idag?

#9 - - erry:

Wooow! Vilken urläcker uggla. Hur hittar du allt? :P

#10 - - Persilja:

Iiiiiiiiiiii!!!! Så mycket galet snyggt!!!!! Skålarna!!! Pallarna!!!! Smyckena!!!! kläderna!!! Jag blir gaaaaalen av habegär!!!!!!!

Men jag har inte råd så jag får ögonshoppa istället. Det är NÄSTAN (NÅJA) lika härligt och ger mindre utgiftsångest....:D

#11 - - Anonym:

kul ugle! og fin blogg.

#12 - - Danni:

gud vad fin blogg du har, ska vi följa varandra på bloglovin? ha en bra dag, kramar

#13 - - Lycke:

AAhhhh, men guuuuuuu vilka läckra grejer...såna där fat har jag sökt med ljus och lykta!!!!!!!!! ojojoj, går de att få tag på här i Svearike tro!?!

Och tusamila tack för din goa kommentar på flickr, fick leende upp till hårfästet...



Kramhögar Lycke

#14 - - Lycke:

Måste fråga om du har beställt något härifrån, blir så tveksam när det är dollar det handlar om...?!?

Sugen som en bäver på att köpa men, men...tack för den underbara inspirationen i allafall goa du..



Kramhögar Lycke

#15 - - Barneboden:

Wow så mange flotte/tøffe nettbutikker :-)



jeg har også nettbutikk :-)

ikke sååå tøff som mange her :-)

men ta gjerne en titt innom :-)

Till top