Tack viktoria!

Kund bilder / Permalink / 7


En av vinnarna i min tävling för ett tag sen la upp bilder på mini postrarna hon vann. Jätte sött, tack så mycket Viktoria! Underbara blommor :)

Jag sitter och jobbar med mamma24 sidan nu. Det har krånglat för bloggen är så komplicerad. Man måste göra om alla bilder till ett visst format. Men för mig vill det inte fungera i allafall. Så nu hoppas jag på kunna få igång skiten tillslut. De andra har det med krånglat för och jag vet inte hur många datum vi gått förbi då det skulle vara klart. Men nu hoppas jag på att allt ska vara i ordning. Ni kan tjuvkika på mamma24.se men mina inlägg har ju inga bilder som sagt.. :) Så snart så kommer jag blogga där med, funderar på om jag ska behålla denna med? Men lite kritik på sidan är välkommet i allafall :)

Kram!
#1 - - karola:

Vilka vackra blommor..färgerna går igen i dina fina postrar :)

-hoppas du har en mysig fredag och att du klurat ut bloggbesväret??

#2 - - Maria:

Underbara blommor!! Längtar massor tills mina blommor blommar så jag kan ta in lite som snittblommor=) Trevlig helg på dig!

#3 - - suzana:

Hej gumman!

Nu har jag äntligen köpt hem en sverigekartong så jag skall kunna skicka dina bytes grejor =) Vilken adress skall jag sända till när jag blir klar?

Kraaaaaam Sanna

#4 - - Carro:

wow vad stolt jag blir av o se dej på sidan ;) du är ju kändis nu!

åh ha gärna kvar denna sida så man får höra lite om ditt privatliv med :)

kram ♥ saknar dej

#5 - - Lycke:

Hej vännen!!! Så himla kul att få kundbilder på dina verk - jättefin bild hon skickade!!!!!!! Önskar jag kunde måla tavlor, så man slapp springa leta på loppis de motiv man suktar efter, hihi, bara måla dem istället...eller..det blir väl plagiat?! Tack för din goa kommentar hos mig, blir sååå glad, och det är så himla kul att vara med på din sida, hoppas det fixar sig med allt struleri där!!! Linssoppan var jättego, och idag har jag provat Persiljas recept på "Tom ka gai" - en kyckling-soppa-gryta som var mumma!!!!

Hoppas du haft ro att pyssla ikväll, förstår att du hat svårt hinna med, hinner ju knappt något själv fast jag är "arbetsbefriad"-hehe...är alltid mer man vill hinna, önska man slapp behöva sova ibland!

Men GU vad jag babblar..skriver en hel roman tror jag..



Fredagskramar Lycke

#6 - - Ninna:

Åh jag har ingen kritik, bara goodiegoodie-respons angående din sida! Blir så INSPIRERAD!!!!!



Tack förresten för att du håller tummarna för mig...i romanen jag skrivit förenar jag prosa och lyrik...handlingen tycker jag är svår att beskriva för jag vill inte avslöja för mycket :) men man får följa tre bedårande, sköra och trasiga kvinnors livsöden.



Kram!

#7 - - jessi:

vad fin din del i mamma24 var, du se såå söt ut på bilden och bra tips, dock kul o se fotona sen! hoppas hoppas det börjar funka för dig!



tack för alla fina inspirationshem du visar, skönt för en annan som inte orkar leta själv att komma in på denna sida då!

Till top