#1 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Du är duktig du och himla pedagogisk, du borde få ett eget inredningprogram på teve!



Söt katten är på slutet, hihi :)

#2 - - Lotten:

Åhh vad duktig du är! Du borde få jobb på Äntligen Hemma istället för den ljusa tjejen med den gälla rösten ;-)

#3 - - NOOK Elin:

Så himmla fiiint! =)

#4 - - erry:

Superläckert, som vanligt! o så måste jag ju tillägga att jag är så glad att jag har ett ex. av din uggleposter som syns i filmen :) Älskar den!!

#5 - - Zizzie:

Läckert det blev! Tänk att nåt så tråkigt kan bli så fint och personligt! :D

#6 - - malin:

Det blev jättefint!

#7 - - jessica:

åh va snyggt de vart =)

#8 - - Lycke:

Hej goa du!!! Länge sedan!! Har inte heller vart så flink på att blogga på ett tag! Kul att se dig här - du påminner faktiskt lite om mig kan jag tycka :) Fast en mörk variant..och så yngre och fagrare förstås, hihi..! Jättefint blev det...!!!



Julkramar Lycke

Till top