Loppisfynd

Loppisfynd / Permalink / 11
En duk 20kr, två plastpallar 25kr/st, täcke 35kr, stol 75kr och lampa 65kr.
Hade en sån våldsam tur, såg en man gå omkring med plastpallarna och jag kände hur det högg till i mig. Sådana vill ju jag med ha! Har ju dregglat över sådana pallar i diverse tidningar. Jag va sååå avis! Så jag gick surande till möblerna där stod det två till! Men de va så skadade så jag blev tveksam. Då kommer mannen till mig och säger. "Här får du två till, jag har ångrat mig". Jag blev väldigt häpen, men glad!


Är de nån som vet vad de kallas de små pallarna?
Lampan ska målas om och piffas fin. Duken lär bli tavla eller kudde :)
#1 - - NOOK Elin:

Vilken tur! Du gör alltid så bra loppisfynd!

#2 - - ella:

jag är fruktansvärt avundsjuk. speciellt på pallarna.

#3 - - erry:

Wow, vilka fynd! Måste nog hållamed Ella :P



Ha det bra Lisa! Kram

#4 - - Sanna:

Superfina fynd! Skall bli kul att se vad du kommer skapa för fint utav dessa, pallarna var superhäftiga! =)

Kraaaaaaam

Sanna

#5 - - Simon:

Oj oj det kallar jag tur det där med pallarna! Dom vill jag med ha!

#6 - - Persilja:

Superfina fynd!!!! :)

#7 - - Lycke:

Härligt härligt!!! Visst kan man bli vansinnigt glad vid sådana tillfällen!!! Orange och rosa är så underbart ihop också :)



Kramar Lycke

#8 - - Elin:

Åh jag köpte två såna pallar på loppis för kanske 10år sen (när jag var 9år..;)) Men nu är dom borta, tror att pappa har slängt dom... suck !

#9 - - Anna-Karin:

vilket flax.. hur bra priser som helst ju, ibland så fyndar man bra =)

#10 - - Tant Grön:

Men wow vilka superfynd, jag dreglar jag med :-)

#11 - - Lotta:

Åh, vilka fynd!!!

Till top