#1 - - Anonym:

Hej, ville berätta att jag hade pysselklåda i fingrarna tidigare idag och sökte på pyssel på google och hamnade hos dig. det resulterade i några julkort. du hittar dom här.

hoppas det är ok att jag imiterade lite. jag har länkat till din sida.

kram

http://halsorummet.blogg.se/2009/november/klada-i-fingrarna.html#comment

#2 - - Linetoppen:

Tusen takk for en inspirerende og fargerik blogg!

Jeg liker bloggen din kjempegodt!!! Jeg liker så godt fargene du setter sammen, du er flink med farger!



Hilsen Linetoppen

#3 - - Camilla:

Hej bejb! Vilket otroligt snyggt och inspirerande hem. Jag känner oxå att jag dras allt mer åt det murriga hållet, ombonat och mysigt ska det vara! :D Ser att du oxå legat lite lågt med bloggandet, men det är helt OK. ibland har man bara inte så gott om tid eller inspiration. Men vilka fina saker du gör jämnt. Din Billyhylla var ju miljon dollar alltså!



hare nice babe:)

#4 - - lady thirty:

himlans fint och färggrannt! :D

#5 - - Persilja:

Haha!!!MURRIGT!!!!!! Jag älskade också det där hemmet men murrigt vet jag inte om jag vill kalla det...:)

Golvet är kalas och bordet är precis som mitt och rosa vore det ju askalas!!!! Har tänkt och tänkt vilken färg det ska bli och när jag fick denna tidning med posten var det ju enkelt att välja...! Fast det kanske ändå blir en annan kulör!!! :)

Snyggt skåp du gjort!

#6 - - Krissa:

Åååååh, vilken bra blogg! Älskar alla färger du sätter ihop :-) Råkade bara trilla in här av en slump. Nu får du stanna under favoriter.

#7 - - Elisabeth - anyhow.se:

Helt skönt färgstarkt-mysigt! Gillar det som gelat, men vill nog inte riktigt ha såpass... eller vill jag kanske det?! :)

#8 - - Jenny Johansson:

Coolt hem, precis min smak. :)

Grymt härlig sida du har, riktigt inspirerande, hittade hit för första gången idag genom någon annan blogg jag var inne o kollade på, men kan inte minnas vilken.

Kommer tillbaka.

/Jenny

#9 - - Lillsnörpa:

Som Godis var rätta beskrivningen! Man blir lycklig av det där rummet :)

Till top