Barcelona

Om mig / Permalink / 8


Kort från pyssel kväll, personerna på bilden har inget med resan att göra ;D
Kommer åka bort en liten sväng :) Jag och pojkvännen, ska bli skönt med sol på nosen!
#1 - - Sanna:

Ha det så trevligt gumman!

Kraaaaam

Sanna

#2 - - Minmill:

God tur til Barcelona, og kos dere masse der. Hilsen en småmisunnelig Mimill :)))

#3 - - Elisa Day:

Nej men ska du åka dit? Har du varit där förut? Ska dit i början av november. Ge mig gärna tips! Kram

#4 - - erry:

Åååååh Barcelona! Jag var där i dec. förra året och jag längtar tillbaka, det var så mysigt! Ha en underbar resa!! Kram

#5 - - Anna-Karin:

kul att du är tillbaka, saknade din blogg. Ha en trevlig resa, skönt att ladda upp batterierna ordentligt. =)

#6 - - Linda:

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

#7 - - Milla:

Kul att du är tillbaka igen ;-) Barcelona är en så jättefin stad!

#8 - - Elin S:

Hej! Jag älskar dina bilder, snacka om inspiration :) Blir riktigt sugen på en Spanien resa också, billigt verkar det ju vara för en fattig student. Toppen med vegetarian tips och grejer :D wooho ;) (a)

Till top