IKEA TV - Tävling

Pyssel och inredningstips / Permalink / 27


Min stylade billy bokhylla.

Just nu firar vi att bokhyllan Billy fyller 30år. Blev ombedd att göra ett exempel av dem på ikea tv. Jag gjorde två hyllor och två filmer. Första delen filma jag och mamma med en skitkamera och inget manus men sista delarna hjälpte min bror mig så då blev de andra bullar! Sätt igång där hemma och filma ni med, fina priser i potten.

http://tv.ikea.se/competition

Första pris presentkort 5000kr
Andra pris presentkort 2000kr
3:e-6:e pris presentkort på 1000kr



huh vilken stillbilde det blev...
Se filmen och beskrivning hur man gör sitt egna robotskåp på:

 

#1 - - Henrietta:

Vilken snygg bokhylla! Och vad roligt att Ugglis fick vara med!!! Det gjorde mig riktigt glad!!

#2 - - Jenny / Jema Rose:

Jag tror jag dör...den är ju så cool, snygg, fantastisk...me want one 2!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

#3 - - IngenFara:

Väldigt kreativt!

#4 - - Lotten:

Wow! Så otrligt fin Billy blev!

#5 - - Cel'Dara:

Vad coolt det blev! Du är så påhhtig du. :-)

Tack för randerna inne hos mig. Verkar som vi har varit ungefär lika hängiga båda två. Jag kämpar fortfarande med att bli hörd och få hjälp från landstinget. Det går lite sisådär.. :-/

Hoppas det blir bättre på ditt jobb, eller att du hittar ett nytt snart. :-)

Kram

#6 - - Karolin:

Lisa, du är så himla duktig! Och vilken video, du är ju sannerligen TV material. Byt ut den där Lulu Carter och in med Lisa!

#7 - - NOOK Elin:

underbar! Och i äkta pink friday färger!

#8 - - Tant Grön:

Men allvarligt Lisa! Du är ju helt amazing. Varför har ingen haffat dig, du borde jobba på Äntligen hemma eller liknande.

#9 - - Simon:

Va?!!! Så cool den blev! Du kommer garanterat vinna!

#10 - - Persilja:

Det är så proffsigt så jag dåååååååånar!!!!!! Den är ju helt fantastisk! Och DU är fantastisk. Du kommer att gå låååångt! :D

#11 - - erry:

Wow, Lisa! Du har gjort det igen, du är ju sååå himla duktig! Håller med ovanstående, du borde vara med i något inredningsprogram på TV.



Kram ^_^

#12 - - Elisabeth - anyhow.se:

Helt otroligt!!! Absolut helt imponerande!

#13 - - Johanna:

Häftigt !! Verkligen en underbart härlig hylla ♥

#14 - - malin:

Din Billy blev helt fantastisk, ju!

#15 - - Lady Thirty:

hjälp vad fiiint!

duktiga du!



men du, jag undrar en sak: inne i skåpet stod ett underbart rådjur...var har du hittat det???

kramelikram

#16 - - Johanna:

Wow!

Det var det sötaste skåpet jag sett!

#17 - - christine:

wow :D den ble jo helt fantastisk fin :D du er så flink :D nå fikk jeg lyst til å sette dører på mine billy bokhyller og freshe dem opp litt :D

#18 - - Kit:

ooh, spännande :D

#19 - - HELLO TIGER!:

Så djävla snyggt skåp!

#20 - - Cecilia:

Jag har inte kommenterat dina inlägg förut men nu kan jag inte låta bli, helt fantasiskt skåp! Och videon var superproffsig och snygg, du borde vara på tv tjejen!

Tack för all inspiration!

#21 - - linwin:

Najs!!



Tänk den dagen du ev. skaffar barn och de kommer och önskar något. Du kommer ju att göra deras dag..

#22 - - erica:

men så fin det blev!!!!!!!!!

#23 - - Petra:

Heeeeeeelt underbar!!! IKEA borde ju verkligen sälja dem ju :) Du är fantastisk!

#24 - - Matilda:

Du är ju helt underbar!

Håller med tidigare inlägg: Ut med Lulu Carter och in med Pink Friday!!!

#25 - - Moa:

ÅH så vackert!

Den är ännu finare än kalikå's robotskåp, och kanske något billigare? Vad kostade alltihopa? :)

Priset borde vara att de skulle tillverka den vinnade hyllan, så alla kan ta del av denna (för den måste väll vinna?) underbara skapelse!

#26 - - Ninski:

Fan vad HETT!! :D skulle betala mkt för den ;)

#27 - - sofie:

DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till top