#1 - - Jenny / Jema Rose:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fint...me like very much!



: )



KRAM, Jenny



<3

#2 - - Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Kan förstå varför det är dina favvos. =)

#3 - - Lotten:

Åhh så fint! Jag gillar verkligen bilden med den målade järnsängen ;-) Jag har verkligen snöat in på målade järnsängar....

#4 - - Elin:

Åh, va glad jag bli när jag ser att du inte kan hålla dig borta helt! Härliga bilder och vilka fina kuddar du sytt!

#5 - - Toni Brockliss:

Your blog is so beautiful and your pictures are very inspiring!

Thank you!!

x

#6 - - Sanna:

Underbart!! =)

#7 - - PD:

Hej!

Är det okej om jag länkar till din blogg på min?

Vill ha alla rosa bloggar :)

#8 - - Lyck-Annas:

Är i funderingarna på att göra om dotterns rum. Blir mycket inspirerad av ditt pyssel och bilder. Tack!

#9 - - kapellgatan:

Åh, byrån längst ner är ju helt fantastisk!

#10 - - Emla:

helt underbara bilder och det rosa skåpet AHH!

#11 - - Johanna:

Åh vilka fina bilder. Särskilt den understa med det underbara skåpet! :)



kram

//Johanna

#12 - - Susanna:

Glad att du är tillbaka! :-) Blev totalt kär i ABC korten på bilden, men hittar inte just den bilden på dina favoriter. Kunde du vara så superduper snäll och ge en direktlänk till fotoalbumet? Tack!!! :-)

#13 - - Susanna:

Hittade bilden! Och vem som gjort dem, så nu är två uppsättningar kort beställda! :-)

#14 - - karola:

så mycket mysig inspiration! ha en fin helg :)

Till top