Nytt pyssel

Pyssel och inredningstips / Permalink / 14
Tack för alla söta medd och mail!
Blir ju svårt att hålla mig borta när ni är så härliga! Tyvärr har jag fortfarande inte så mycket tid  (ca 2 timmar varje kväll innan jag ska lägga mig då jag jobbar) men jag gör så mycket jag hinner med att svara osv. Min mage är fortfarande helt trasig, så jag har köpt aloe vera och hoppas att den ska läka. Men jag tänker att något inlägg då och då kan jag ju sätta in.
Har köpt tyg på ikea som jag pysslat lite med. Ska nog köpa mer och blanda in i ett lapptäcke. Bakgrundtyget på kudden är från stoff och stil och bollfrans från tradera och en affär i linköping.
#1 - - Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Åh vad fint!

#2 - - Lotten:

Åhh helt ljuvliga kuddar! Jag köpte 2 meter av det översta tyget som fick bli sängöverkast på stora grabbens säng.... Jag ville ha det gröna med men det var slut i Kållered när jag var där.



Hoppas att du blir bättre i magen!

Kraam

#3 - - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Vad kul att höra av dig. Och fint har du pysslat :D

#4 - - Hanna - norrlänsk hårdrocksmorsa:

Din blogg är helt underbar, jag har börjat pyssla (ta i trä) & det är nog nästan enbart din förtjänst - du kan inspirerar till & med den mest oduglige (=jag!)



#5 - - åsa:

åh. jag vill till ikea. kuddarna vart ju underbart fina!

#6 - - Karolin:

Hej Gorgeous, tack för uppiggningen i höstmörkret :)

#7 - - Zizzi:

Underbara kuddar i underbara färger! Synd att jag inte är så duktig på att sy!

KRam cissi

#8 - - Sanna:

Åhh va härligt att du är tillbaka gumman, bättre med lite Lisa än ingen Lisa alls =)

Kuddarna är superfina! Måste bara ta mig till ikea så snart det bara går, har sett sååå mycket fina tyger därifrån lite här och där på sistone =)

Hoppas du skall piggna på mer och mer gumman, tänker på dig!

Kraaaam

Sanna

#9 - - erry:

Åh vad härligt att du är tillbaka! Har saknat dig!!! Hoppas nu att magen blir bra snart. Jättefina kuddar du gjort, och som vanligt härliga inspirationsbilder!



Kram ^_^

#10 - - Jennie:

Välkommen tillbaka :-)

Du ska blogga precis så ofta och mycket som du vill och har tid med. Det viktigaste är att du mår bra.

Jättefint tyg!

Kram

#11 - - Carro:

heej! vad glad jag blev när jag såg att du uppdaterat sidan :)

synd om lilla magen, du får ta hand om den. inget kaffe nikotin(?) stark mat, citrusfrukter och stekt. fast det visste du säkert sen innan :)

ta hand om dig, du är en sån stor inspirationskälla för mig! :) kram!

#12 - - Emma:

men så fina kuddar! och du, jag har saknat dina inlägg!

#13 - - malin:

Vad trevligt att se dig tillbaka igen!



Var tygerna på Ikea hur fina som helst? Jag vill dit och handla, Lotta Kühlhorn är min favoritillustratör, jag vill ha alla hennes tyger! Och kuddarna belv jättefina, Rice har en liknande kudde, dina är minst lika fina, om inte ännu bättre!

#14 - - Elena:

Vilken mysig blogg!

Till top